frustraties deel 3 :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb ze kenteke niet. weet dattie ook een kroeg in nijmegen heb, maar de naam week niet. die knakker die hem aan wil klagen weet ut wel.
    maarreuh.... voor mij kan het alleen wat opleveren. de dingen die hij heb gedaan zijn bij mij al klaar, dus ik lig niet meer zo wakker van em. heb gnoeg ander dingen aan mn kop. dus zoekt me maat maar zelf uit.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

hij was bij jou toch ook nog niet klaar??
      Who's the Chef

Comment

drom kan ik alleen maar profiteren
        ik heb zelf alles afgemaakt. maar heb nog wel schade door hem.
        alleen ga ik daar niet meer wakker van liggen. kan nu alleen beter worden, maar zo niet, DAN NIET

Comment

om niet een deel 5 te beginnen:
          ik heb vorige week een zwager kunnen regelen die ff naar de formido wilde rijden om een mdf boog te halen. jah... heb weer ziekenhuis onderzoeken naar epileptie, mri enzo, dus mag weer is niet rijden. maar das niet de frustratie.
          die boog kostte compleet met wat sierdingen en verbredingsstuk 246 eu.
          de boog alleen kostte 112 eu. merk cando, type roma.
          affijn... leuk.
          nu krijg ik krantje van de praxis: van 95 voor 75.
          zo gaat het nou met bijna alles wat ik voor die verbouwing haal. heb me denkik al zo'n 3000 eu extra gekost.

oftewel: ga niet meer naar de formido. die is echt fokking veelste duur

Comment

Altijd eerst een prijsvergelijk doen en de krantjes in de gaten houden hè...
            Met wat geluk heb je voor dat geld wel iets betere kwaliteit en anders kun je dat jezelf altijd nog wijsmaken natuurlijk.

Comment

Originally posted by bruce
              om niet een deel 5 te beginnen:
              jah... heb weer ziekenhuis onderzoeken naar epileptie, mri enzo, dus mag weer is niet rijden. maar das niet de frustratie.
              Ik vind eerlijk gezegd bovenstaande klachten die hebt veel erger voor je dan die MDF boog bro.
              Ik mag voor jou hopen dat ze daar een oplossing voor vinden voor je.
              Ik moet er zelf niet aan denken dat mij dit allemaal zou overkomen op het gebied van mijn gezondheid, als ik dit lees van jou, besef ik weer eens te meer hoe betrekkelijk alles eigenlijk is in het leven, je gezondheid is niet te koop.
              Ik wens je veel succes bro.
              Brear.

Comment

Terug brengen en bij de Praxis halen
                Sponsored by:
                Inshapesupplements

Comment

Originally posted by Shannasse
                  Altijd eerst een prijsvergelijk doen en de krantjes in de gaten houden hè...
                  Met wat geluk heb je voor dat geld wel iets betere kwaliteit en anders kun je dat jezelf altijd nog wijsmaken natuurlijk.

Probeert wat stappen vooruit te denken gozer.

Comment

denk teveel aan jou, achilles
                    trug brengen kennie, corina. tis al in de grondverf gezet.
                    ennuh.. BREAR: tuurlek heb je gelijk, maar ik voel het niet zo omdat het maar eens per paar maanden voorkomt. denk niet dat ze wat vinden maar jah... ben benieuwd 31 mei.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X