Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Het ligt nooit aan de AS maar aan andere dingen. Relaties die op de klippen lopen, vermoeidheid, verminderde sex-drang, niet meer posten, geen zin meer om te trainen enz, enz...
Ga dus zelf ook maar met de uitleg van Achilles mee dan. Zie het waarschijnlijk verkeerd..
hm.. ik denk dat achilles en jij precies hetzelfde zeggen, currie.
tijdens kuur alles top, en daarna weer alles zn gangetje. en jah... ook ik heb dat wel gehad dat ik niet meer zoveel postte, als ik niet kuurde. tijdens kuur heb je progressie te melden enzo. na jekuur zeg je niks, want alles zit beetje tegen. je gaat niet lopen vertellen dat van je 9kg winst nog maar 3 over is en je nog 1x per 2 weken ligt te vozen enzo. dus dat je moe bent, etc... dat komt door de as, maar omdat (helaas) de meesten zulke 'recreatieve' sporters zijn posten ze na die tijd ook niet meer.
ofwel: jullie bedoelen volges mij utzelfde.
iedereen die kuurt post veel meer. uitzonderingen daargelaten. ugh...
edit: kijk maar naar mr. niceguy NU. die post nu ook veel meer dan anders.
hoe duidelijker bewijs wil je hebben
ik kuur niet en alles is toppie in orde en toch post ik
ik ben een held
haha sorry ik ben al uren wakker er was 2huizen verder brand dus de brandweer enzo heeft me uit me slaap gehouden.. is inmiddels wel gestopt met branden
Het ligt nooit aan de AS maar aan andere dingen. Relaties die op de klippen lopen, vermoeidheid, verminderde sex-drang, niet meer posten, geen zin meer om te trainen enz, enz...
Greets...
Ik ben het helemaal met je eens, ook met die kop in het zand strategie trouwens.
Ik heb er zoveel voorbij zien komen met bovenstaande verschijnselen, met uiteindelijk helemaal stoppen met trainen tot gevolg, en dan vergeet je nog de gedragsproblemen die bij sommige mensen optreden die niet met a.s kunnen omgaan, aggresief,onzeker, stemmingswisselingen, achterdochtig, enz.
En het komt altijd overal door, behalve door de a.s hehe.
Ik ben in ieder geval heel wat trainingsmaten kwijtgeraakt door toedoen van die troep.
Ik blijf erbij dat deze middelen voor de topsport bedoeld zijn, en niet voor recreanten die geen medische begeleiding hebben.
Brear.
Ik ben het helemaal met je eens, ook met die kop in het zand strategie trouwens.
Ik heb er zoveel voorbij zien komen met bovenstaande verschijnselen, met uiteindelijk helemaal stoppen met trainen tot gevolg, en dan vergeet je nog de gedragsproblemen die bij sommige mensen optreden die niet met a.s kunnen omgaan, aggresief,onzeker, stemmingswisselingen, achterdochtig, enz.
En het komt altijd overal door, behalve door de a.s hehe.
Ik ben in ieder geval heel wat trainingsmaten kwijtgeraakt door toedoen van die troep.
Ik blijf erbij dat deze middelen voor de topsport bedoeld zijn, en niet voor recreanten die geen medische begeleiding hebben.
Brear.
Effe off topic, brear, denk jij nu echt dat elke topsporter medische begeleiding heeft, en die dan ook nog blij zou zijn met het begeleiden van iemand die as neemt, en zo zijn vergunning kan kwijtspelen, ik zeg je nu uit ervaring dat de meeste gebruike zonder dat de achterban weet van heeft, want ze willen die mensen ook niet meesleuren als het uitkomt.
@Brear; heel veel mensen hier begrijpen donders goed wat ik bedoel maar komen er niet voor uit. In het begin ik ook niet mede doordat ik de link niet had gelegd. Eerlijk zijn over de negatieve kanten blijft moeilijk helaas...
@Corina; is een heel topic over geweest, geopend door Brucie. Niet persoonlijk naar jou hoor maar ook nu blijkt weer hoe snel daar overheen gelezen wordt helaas.
Zien jullie nou wel dat het hier te druk is, ik mis alles.
Ik lees tegenwoordig alleen nog maar de topics met een titel die me aanspreekt, eerst las ik alles, nu mis ik de helft.
Kost me te veel tijd als ik alles moet gaan lezen.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment