Leden uit de oude schoenendoos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik had vroeger ook heel erg last van mijn nakuur dip, idd ook veel minder trainen en eten enz. Je raakt dan veel kwijt. Nu mijn vriendin sinds anderhalf jaar met mij mee traint heb ik hier veel minder last van, ze heeft geen rijbewijs en komt zonder mij niet bij de gym en dus ga ik toch iedere keer mee na de kuur. Dit scheelt enorm veel in je terugval. Wat ook scheelt is dat ik me tijdens een kuur niet meer zo enorm volprop als vroeger, hierdoor is er weinig tot geen verschil tussen mijn eten tijdens en na een kuur en beleeft het lichaam ook geen groot verval.

Dus, blijven trainen en eten en je nakuur dip is een stuk minder.
    Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Originally posted by corina
      Zien jullie nou wel dat het hier te druk is, ik mis alles.
      Ik lees tegenwoordig alleen nog maar de topics met een titel die me aanspreekt, eerst las ik alles, nu mis ik de helft.
      Kost me te veel tijd als ik alles moet gaan lezen.

Mag ik alsnog de link van iemand ajb

IK WIL OUDE BODYNET TERUG
      Hehe zat ik vandaag op mn werk aan te denken dat het toch wel veranderd is en niet alleen positief..
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by snipke
        Effe off topic, brear, denk jij nu echt dat elke topsporter medische begeleiding heeft, en die dan ook nog blij zou zijn met het begeleiden van iemand die as neemt, en zo zijn vergunning kan kwijtspelen, ik zeg je nu uit ervaring dat de meeste gebruike zonder dat de achterban weet van heeft, want ze willen die mensen ook niet meesleuren als het uitkomt.
        Grtz
        Ja Snipke, ik heb vroeger met een aantal jongens getraind die gewoon onder toezicht stonden van een sportarts, destijds gevestigd in Amsterdam.
        Iedere week gingen zij daar naar toe voor controles, bloeddruk, urine, bloedcontrole, prostaatcontrole, en conditietests op een hometrainer hartslag enz.
        Ook had deze man een z.g spierbank, een soort massagetafel waar de jongens op gingen liggen waarna er allemaal electrodes werden aangesloten op hun lichaam, en daar werd een stroomsignaal ingezonden waardoor de doorbloeding van de spieren werd bevorderd.

Ik ben zelf wel eens mee geweest om te kijken hoe dit nu allemaal ging, en ik was daar best wel van onder de indruk destijds, en deze jongens waren slechts recreanten die goed met hun lichaam omgingen.
        Dus verwacht ik wel van de profs dat deze ook begeleiding zullen hebben, net als in de Oostbloklanden, waar dit heel normaal is.

Er waren destijds overigens meerdere artsen in Nederland die topsporters begeleidden o.a dr Karskens uit Haarlem, een hele bekende in de sportwereld.
        Maar er zullen ongetwijfeld mensen zijn die op eigen houtje gaan experimenteren dit ben ik met je eens.
        Groet;
        Brear.

Comment

Originally posted by Iguana
          Hehe zat ik vandaag op mn werk aan te denken dat het toch wel veranderd is en niet alleen positief..
          Ja maar Iguana, wat is er dan niet positief aan de veranderingen, het aantal nieuwe leden en bijbehorende topics misschien?

Ikzelf vind het wel een verbetering dat er veel meer nieuwe leden zich aanmelden, ook ex wedstrijdmensen enz.
          Ik vind het board veel beter draaien zo, met al die nieuwe topics, bepaalde onderwerpen die ik niet intressant vind lees ik niet, maar die zijn voor een ander weer wel van belang waarschijnlijk.

Maar ja dit is mijn mening, jij denkt er waarschijnlijk anders over, net als Corrie die heeft ook al een onderschrift met ik wil mijn oude Bodynet terug, dus die zal het ook niet met mij eens zijn denk ik.
          En dat is ook ieder zijn goed recht natuurlijk, dat lijkt mij duidelijk.
          Groet;
          Brear.

Comment

Jawel is zeker goed dat het drukker is, alleen ik mis de knusse gezelligheid, van de vaste mebers onder mekaar, toen kon je nog iedereen nu moet ik goed nadenken en zoeken wie wie is.
            Ik ben gewoon een oude sentimente muts

@Achilles
            Ik ben geen overloopster ben hier nog steeds, zal hier ook nooit weggaan bij mijn beginboard
            Alleen het is indd wel zo, dat ik het nu veel drukker heb met AR, B en F is er ook bijgekomen, ook een leuke board.
            Ik heb nu dus 3 boards waar ik lees.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Goed verwoord Brear!

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Hehe ach ik moet ook niet zeuren maar ik ben bang dat het board zo groot gaat worden dat je net als op andere boards dit soort topics(waar het oorspronkelijk over ging) nooit weer zult zien!!
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Curiosio
                  Goed verwoord Brear!
                  Greets...
                  Bedankt Cur.

En @Corina en @Iguana, ik begrijp nu wel wat jullie bedoelen, jullie hadden voorheen natuurlijk een leuke en gezellige club hier op het board, waaronder ook Xeno en Been en meerdere oude members waar dit topic over gaat.
                  Dat is nu wel minder geworden jammer genoeg, Been post gelukkig nog wel zie ik af en toe.
                  Groet;
                  Brear.

Comment

Ik vind het eerlijk gezegd nogal jammer dat er af en toe een sfeertje onstaat alsof nieuwe members eigenlijk alleen maar een last zouden zijn.
                    Laten we vooral even niet vergeten dat iedereen hier een keer is begonnen en velen zoals bv Corina waren toen zelf ook zo groen als gras en wisten zo goed als niets van krachttraining en voeding. Het is altijd al zo geweest en zal altijd zo zijn dat members komen en gaan en dat is juist wat een board als dit levend houdt!
                    Zeker zo tegen de zomer zie je regelmatig nieuwe members komen die eventjes blijven hangen, wat vragen stellen en weer verdwenen zijn. Dat kan soms wat lastig zijn of lijken maar het hoort er gewoon bij en er is ook feitelijk niets mis mee, een forum is er toch juist om kennis te delen? Als er alleen vaste leden zijn hebben die elkaar binnen korte tijd weinig meer te vertellen hoor en zal het board volledig dood bloeden.
                    Naast die kort blijvende members zullen er ook altijd nieuwe mensen binnen komen die wél blijven en op den duur een toevoeging voor het board zijn en dat zouden we toe moeten juichen, ipv die mensen het gevoel te geven dat ze eigenlijk niet welkom zijn alleen maar omdat ze nieuw zijn...

We doen er veel aan om te zorgen dat de 'irritante' herhalingen van zetten zoveel mogelijk achterwege blijven, oa door duidelijk regels op te stellen en door overzichtstopics te maken met de basisbeginselen van oa training en voeding. Dit laatste laat helaas iets langer op zich wachten omdat forumbeheer het helemaal zelf moet doen, er is een topic geopend waarin alle vaste members suggestie's konden doen over wat er in die topics zou moeten komen te staan maar de feedback daarop was bedroevend.
                    Persoonlijk vind ik dat als je niet mee wilt werken aan een oplossing je ook niet te hard mag klagen.
                    Ook denk ik dat een groot deel van het 'probleem' bij die vaste leden zelf ligt, doordat die zélf minder gaan posten. Iedereen heeft natuurlijk gewoon de keus om door te gaan zoals die al deed en daarnaast de topics van nieuwe(re) leden als toevoeging te zien, of dat laatste te laten overheersen door zichzelf wat terug te trekken...

We zijn toch geen groep bejaarden die achter de geraniums zitten te mijmeren over vroeger toen alles beter was? En hoeveel vroeger zou dat dan zijn, moeten relatief recente leden als bv Bocca en Moob ondanks hun toegevoegde waarde dan maar ophoepelen of hebben misschien zelfs alleen Cur en Snipke recht van spreken en moet verder iedereen maar verdwijnen?
                    Laten we vooral het board levend houden en nieuwe members een eerlijke kans geven om ook tot de 'vaste kern' te gaan behoren, zoals ook bij ons allemaal ooit een keer gedaan is!
                    En degenen die snel weer verdwijnen ben je ook zo weer vergeten, ik hoop dan altijd dat ze iig iets hebben opgestoken hier en dat het delen van onze kennis iemand anders ook weer wat wijzer heeft gemaakt.

Bodynet is een topboard maar kan dat alleen zijn en blijven dankzij de inzet van members, jong en oud, ervaren en onervaren, oudgediende en newby, iedereen is daarvoor nodig!

Comment

• AMEN

Comment

• Indd amen, ik moet gewoon niet zeuren.
                        Had dat al ergens eerder gezegt dat de nieuwe ook net zo'n goed advies behoren te krijgen als ik in die tijd heb gekregen
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

• Klopt hoor, ik weet dat jij je bewust bent van het vergelijk in die situatie's vandaar ook dat ik zonder problemen jou als voorbeeld kon nemen.

Ik noem overigens uiteraard alle namen alleen als voorbeeld hè, het is zeker niet de bedoeling dat iemand zich achtergesteld of aangesproken gaat voelen!

Comment

• Ik voel me altijd aangesproken.... waar gaat het over??
                            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Ga eens even lekker gymen ofzo joh...

Comment

• Ben al onderweg......

echt waar
                                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X