Leden uit de oude schoenendoos

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uh-huh......

Comment

• En toen was het stil bij de "klagende" leden?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by Curiosio
        Het is al snel heel lang bij bb-ers hè...
        Minder dan 6 maanden in ieder geval.

Nogmaals ik bedoel de opmerkingen in het algemeen en niet naar Harold en jou.

Greets...

Haha ik zit al een hele tijd uit de kuur hoor cur. Ik weet niet eens meer wanneer de laatste was. Ieder geval voor vorig jaar december. Maar ik voel me niet aangevallen hoor.
        Je weet al waar het door komt...

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Had die rooie al eerder gesproken

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Ben misschien (nog) geen lid uit de oude doos, maar wel nog Alive & Kicking en terug uit Curacao.

Groetjes!!!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• ja nieuwe. ga weg met je curacau. hier geld alleen curaciosio
              Miss. S. heb weer gelijk. alleen mis ik mijn naam aangehaald als oudgediende, of de baas ofzo. lijkt me ook wel leuk.
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Jaap
                Ben misschien (nog) geen lid uit de oude doos, maar wel nog Alive & Kicking en terug uit Curacao.

Groetjes!!!

En nog met je neus in de poederdoos gevallen ??
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• No comment...
                  Last edited by Venum; 12-05-2006, 15:46.
                  1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Lol
                    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

• Originally posted by Curiosio
                      En toen was het stil bij de "klagende" leden?

Greets...
                      Huh wat bazel jij nou man
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo
                      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• @ Shannasse

Je beschrijft precies het gevoel dat ik had gekregen de laatste tijd, en tegelijkertijd word dit weggenomen door de reacties erop!

Ikzelf post de laatste tijd ook wat minder, omdat ik zelf nu gewoon mijn gangetje ga in mijn training en niet erg veel tijd heb. Ben absoluut van plan binnekort de voedingsbehoefte editor af te maken, wat stikies te lezen voor me algemene kennis en nog wat meerwaarde voor het board te zijn. ik merk zelf ook dat ik best wat hulp kan bieden aan wat mensen die hier net komen.

Grtz
                        VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

• @Shanasse, goeie post, ben ik het ook helemaal mee eens, en ook een sportieve reactie van Corina op jou post vind ik.
                          Namens mij is in ieder geval iedereen hier van harte welkom, voor mij geldt het standpunt: hoe meer sportliefhebbers die zich verenigen op een board hoe beter.
                          Vooral als zij ook af en toe wat posten, en zo nodig elkaar helpen met advies op allerlei gebied, want wat de een niet weet, kan voor de ander soms geen enkel probleem zijn.
                          Brear.

Comment

• Originally posted by dav1t0
                            @ Shannasse

Je beschrijft precies het gevoel dat ik had gekregen de laatste tijd, en tegelijkertijd word dit weggenomen door de reacties erop!Grtz
                            Dat idee had ik al een beetje.
                            Laat je niet ontmoedigen hoor, dat soort fases zijn er zo af en toe en zeker zo vlak voor de zomer is het altijd al erger geweest. Geloof niet dat wie dan ook er werkelijk iets rots mee bedoeld dus ga gewoon lekker door waar je mee bezig bent, dan kun je volgend jaar tegen de zomer gewoon gezellig meedoen met mopperen...

Comment

• @David
                              Had jij het gevoel dat je niet welkom was?
                              Jij bent zeer zeker welkom, je bent een van de serieuze nieuwe members

Iedereen is welkom, net wat Brear zegt we leren weer van mekaar en delen dezelfde passie voor deze sport, hoewel sommige niet

Zoals ik al eerder zei, ik heb zo welleens mijn klaagdagen, ben ik vrouw voor he

Edit: indd gewoon volgend jaar mee klagen hihi.
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

• heb helaas geen tijd meer om alles te lezen en te reageren is gewoon weg teveel geworden
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X