Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik werk als 1e lijns (ict)beheerder bij een grote zorginstelling. Beetje netwerkonderhoud, usermanagement, incidenten oplossen (en internetten )etc. Verder doe ik avondopleiding bedrijfskundige informatica op de HEAO, 2 avonden in de week.
Opleiding grafisch ontwerper heb ik hiervoor gedaan
Alleen niet veel met websites bouwen. Ik weet er wel wat vanaf, maar heb meer drukwerk ontworpen enzo...
wilde ik gaan doen maar ben afgewezen we stonden daar zo met zon 200 man en er konden er maar 40 doorgaan ofzo uiteindelijk leek het me toch niet zo een leuke school dus maakte me niks uit
Ik ben sinds een tijdje bezig met programmeren, en heb ook een tijdje 3dsmax gedaan. Ik weet niet of je het kent maar daarmee kan je characters voor spellen enzo bouwen. Vond het leuk maar heb er geen tijd meer voor. Ben nu bezig met een grootschalig admin systeem te scripten, vandaar dat ik ook nooit egt tijd heb om wat aan die voedingsbehoefte editor te doen. Ik hoop iig dat hij nu werkt.
Na de havo wilde ik eerst iets met computers gaan doen, maar later bedacht ik me dat ik beter een baan in de economie kon doen, en af en toe als freelancer erbij kan werken in de ICT. Ik ben nu van plan accountant te worden. Economie is net zo goed mijn roeping
Grafisch vormgever en grafisch ontwerper is bij mijn weten gewoon hetzelfde. De opleiding was inderdaad niet echt leuk, vandaar dat ik nu wat anders doe. Economie is voor mij een verschrikking. Heb een HEAO propedeuse moeten doen, bah bah. Maar nu gelukkig geen economie meer, alleen management, IT en bedrijfskunde enzo.
Studeer voeding & dietetiek, 3e jaars. Verschrikkelijke opleiding, ik raad het iedereen af. Gelukkig ben ik in het 4e jaar af van mijn studiegenoten en kan ik lekker zelfstandig werken. Heerlijk, eindelijk kan ik dan ook onderwerpen uitzoeken die me interesseren.
Hierna ga ik nog 1 jaar verschillende korte opleidingen doen en hierna aan het werk.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Comment