wat doen jullie voor werk/studie?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat doen jullie voor werk/studie?

Ik zie veel mensen (zoals ik) overdag lekker posten en vroeg me af wat doen jullie voor de kost? of studeren jullie nog?

Ik studeer spw4 heel saai, verkeerde keuze

Ik zit op 4 Havo. Profiel Economie en Maatschappij.
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik werk als 1e lijns (ict)beheerder bij een grote zorginstelling. Beetje netwerkonderhoud, usermanagement, incidenten oplossen (en internetten )etc. Verder doe ik avondopleiding bedrijfskundige informatica op de HEAO, 2 avonden in de week.
      Life is pain
      Pain is French bread

Comment

Moet je dan ook websites bouwen?

Comment

nee, dat is grafisch ontwerper hij fixed alleen de probleempjes

Comment

Opleiding grafisch ontwerper heb ik hiervoor gedaan
            Alleen niet veel met websites bouwen. Ik weet er wel wat vanaf, maar heb meer drukwerk ontworpen enzo...
            Life is pain
            Pain is French bread

Comment

Ah dat lijkt me best droog.

Comment

wilde ik gaan doen maar ben afgewezen we stonden daar zo met zon 200 man en er konden er maar 40 doorgaan ofzo uiteindelijk leek het me toch niet zo een leuke school dus maakte me niks uit

edit onee dat was grafisch vormgever

Comment

Ik ben sinds een tijdje bezig met programmeren, en heb ook een tijdje 3dsmax gedaan. Ik weet niet of je het kent maar daarmee kan je characters voor spellen enzo bouwen. Vond het leuk maar heb er geen tijd meer voor. Ben nu bezig met een grootschalig admin systeem te scripten, vandaar dat ik ook nooit egt tijd heb om wat aan die voedingsbehoefte editor te doen. Ik hoop iig dat hij nu werkt.

Na de havo wilde ik eerst iets met computers gaan doen, maar later bedacht ik me dat ik beter een baan in de economie kon doen, en af en toe als freelancer erbij kan werken in de ICT. Ik ben nu van plan accountant te worden. Economie is net zo goed mijn roeping

grtz

Comment

Grafisch vormgever en grafisch ontwerper is bij mijn weten gewoon hetzelfde. De opleiding was inderdaad niet echt leuk, vandaar dat ik nu wat anders doe. Economie is voor mij een verschrikking. Heb een HEAO propedeuse moeten doen, bah bah. Maar nu gelukkig geen economie meer, alleen management, IT en bedrijfskunde enzo.
                    Life is pain
                    Pain is French bread

Comment

Kzit in 5 VWO en kdoe ''economie en maatschappij''. Later mooi iets van manager ofzo worden
                      Trainingslog Farmboy:

Comment

Ik zit in het 4e jaar van de HTS en studeer over een klein maandje af als Software Engineer.
                        konuşma!, yap!

Comment

Studeer voeding & dietetiek, 3e jaars. Verschrikkelijke opleiding, ik raad het iedereen af. Gelukkig ben ik in het 4e jaar af van mijn studiegenoten en kan ik lekker zelfstandig werken. Heerlijk, eindelijk kan ik dan ook onderwerpen uitzoeken die me interesseren.

Hierna ga ik nog 1 jaar verschillende korte opleidingen doen en hierna aan het werk.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik werk doordeweeks in de beveiliging
                            en in het weekend als portier(eigenlijk ook beveiliging )

Comment

Originally posted by Luca27
                              ik werk doordeweeks in de beveiliging
                              en in het weekend als portier(eigenlijk ook beveiliging )
                              dat lijkt me ook tof
                              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X