Niceguy is enkele weken OUT!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Thx for the info bro.
    Jammer dat het jou en dan nog net nu moet overkomen. Dacht al wel dat het zoiets moest zijn want je leek me ook helemaal geen agressieve kerel. Kan en mag ook waarschijnlijk niet als je in zo'n deftige zaak security bent en dan daarnaast ook nog bodyguard. In de situaties die jij meemaakt zul je wel een grote dosis zelfbeheersing moeten hebben. Maar ja als ze niet willen luisteren en je dan ook nog aanvallen, kan je niet anders dan ingrijpen.
    Hoop dat je snel beter bent.

Comment

damm zeg dan moet die kerel een harde face gehad hebben, ofwel slaag je slecht beterschap bro, en nu juist dat die dip overwonnen moet worden in de fitness. IK zal eens aan je denken als ik aan het trainen ben

Grtz
      stil growing

Comment

Veel beterschap!
        Kun je ondertussen je benen niet blijven trainen? Misscchien buikspieren ook..?
        En tja.. cardio he Zomer komt er toch aan dus..

Comment

sterkte en beterschap,
          nu maar hopen dat het ook zonder operatie kan
          goeie training is a way of life

Comment

Thx for the support bro's and sista's!
            En snip ik heb de man op z'n voorhoofd geraakt, volgens mij heb ik m'n hand daar stuk geslaan, want het voorhoofd is het hardste van een lichaam, en twas beslist geen kleintje, geloof me. Gewoon pech gehad.... niet zo zeer een kwestie van slecht slaan
            Grtz
            -C-
            -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
            -2 know what we don't know
            -No Pain No Gain!

Comment

ik heb precies het zelfde gehad kerel. 6weken gibs daarna de rest van je leven een misvormde hand(teminste ik)

Comment

beterschap niceguy

Comment

Oew, beterschap man!!!

Tja en s'nachts in Brussel, is waarschijnlijk geen lachertje. Zelf al gaat het nog om een chique hotel!!!
                  Toch niet het hotel aan de overkant van de Nieuwstraat? Heb zelf nog daar vlakbij in de Koning Albert II straat gewerkt

greetzzz
                  The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

De laatste tijd heb ik neit veel tijd meer en lees ik vooral, maar hier wilde ik even op reageren

Ik heb het ook gehad bij een jonge, ik raakt op zijn jukbeen, en heb daar me vingerkootje op kapot geslagen. Me knokkel is daar half weg en kheb 3 weekjes in het gips gelopen. Van die jeuk heb ik geen last gehad.

Veel succes ermee man!

Grtz
                    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0
                      De laatste tijd heb ik neit veel tijd meer en lees ik vooral, maar hier wilde ik even op reageren

Ik heb het ook gehad bij een jonge, ik raakt op zijn jukbeen, en heb daar me vingerkootje op kapot geslagen. Me knokkel is daar half weg en kheb 3 weekjes in het gips gelopen. Van die jeuk heb ik geen last gehad.

Veel succes ermee man!

Grtz
                      3? ikke 6. maar ik had alleen middenhandsbotjes gebroken en weggedrukte knokkels.

Comment

Eindelijk wat goed nieuws, moet niet geoppereerd worden en het heelt goed.
                        De gips moet er nog tot volgende week aanblijven en dan zal ik na een weekje al terug lichtjes kunnen trainen.
                        Grtz
                        -C-
                        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                        -2 know what we don't know
                        -No Pain No Gain!

Comment

Nice, NiceG

Comment

goed nieuws!

Comment

lekker zo vlak na je kuur en waarschijnlijk al last van een dippie en dan dit

veel kg verloren?
                              Who's the Chef

Comment

Zeker goed nieuws!

Greets...
                                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X