Voor Santino88

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voor Santino88

Ik weet dat ik in ieder geval voor één ander lid spreek als ik zeg dat je postgedrag vrij irritant is. Niet alleen stop je post na post vol met onzinnige totaal niet onderbouwde one-liners (edit knop is trouwens ook een mooie functie), ook behandel je anderen zonder al te veel respect.

Dit forum spreekt me vooral erg aan omdat hier serieuze en rustige mensen zitten, alleen weet jij af en toe de plank nogal mis te slaan tov van het gedrag van de overige members.

Just my 2 cents
    Last edited by Wolf; 20-07-2006, 13:21.

waar komt dit zo vandaan ??
    Who's the Chef

Comment

Voornamelijk uit de reacties in dit topic

http://forum.bodynet.nl/trainingssch...-eens-wat.html

Comment

Dus mijn posts zijn onzin ? Omdat jij er niets van begrijpt mss?

Edit : "haha"
        Last edited by Santino88; 20-07-2006, 15:39.

Comment

Ik vind het een beetje erg overtrokken hoor.

Santino brengt het niet altijd even tactvol en niet altijd even goed onderbouwd in 1ste instantie, maarals je er dan op doorgaat komen er echt wel argumenten uit. Gewoon zijn manier van reageren.
          Prima voor een discussie lijkt me!

Vind het topic uit de hier eerder genoemde link juist een prima topic waaruit een prima (leerzame) discussie kan volgen. Er wordt scherp gereageerd, maar daar is toch niks mis mee? Er wordt volgens mij nergens op de man gespeeld ofzo, het gaat puur over het onderwerp.
          Als iedereen het altijd maar eens is met elkaar kan je dit forum net zo goed opheffen; het is niet voor niks een discussie board.

en mocht Santino te ver gaan, zijn er altijd nog moderators die kunnen editten e.d. Dat heb ik tot dusverre nog niet zien gebeuren daar, dus niks aan de hand lijkt mij.
          Bezoek ook eens het forum.

Comment

Indd, mensen zijn verschillend en de een reageert net iets heftiger dan de ander.
            We kunnen niet allemaal dezelfde mening hebben.
            Gelukkig maar, anders valt er niet veel meer te discussieren.

Ik vind het een mooi topic, ik ga het meteen lezen!
            Hoe meer meningen hoe meer je er voor jezelf uit kan halen.

Maak je iig niet druk om hoe een ander is, hij doet nog normaal en scheld je niet uit.

Hier wordt steng gemodereerd dus ben daar maar niet bang voor
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

nou wolf....de andere waar je voor spreekt zou ik nog wel eens kunnen zijn . Kwil Santino niet persoonlijk aanvallen, maar ik vind wel dat je (vooral in de sectie trainingsschema's en voedingssschema's) ideeen van anderen afzeikt en zelf weinig onderbouwing geeft.
              Zo is bijna elk trainingsschema slecht (behalve een UB en LB schema). Zelfde met voedingsschema's. Als iemand niet boven een bepaald aantal voedingswaarden zit, deugt het schema al niet. Terwijl elk lichaam anders is en elk lichaam anders geageerd.

@ Moob... Een gezonde discussie komt zo echt niet op gang hoor.... Ik spreek deels uit ervaring.... . Je probeert wat uit te leggen en even later krijg je gwoon de reactie van: ''klopt geen zak van. Lees eens eerst meer .''
              Nou, zo komt er dus nooit een discussie op gang. Als er inderdaad niets van klopt, mag het rustig gecorrigeerd worden.

Een tijdje geleden was er nog zo;n gast op het forum actief. Nu niet meer. Maar ik erger me er ook behoorlijk aan. Dat posten van mij vind ik de laatste tijd ook weinig zin hebben. Je krijgt steeds meer reacties van: slecht dit en slecht dat terwijl mij het ook is verteld.

Magoed....dit wilde ik al een heel tijdje zeggen. En nu was het er een mooi moment voor.
              Niet ALLES wat ik hier vertel slaat natuurlijk op Santino maartoch.... Een ander iets serieuzer nemen en iets minder snel dom commentaar geven kan natuurlijk nooit kwaad....

gr
              Trainingslog Farmboy:

Comment

de andere waar je voor spreekt zou ik nog wel eens kunnen zijn . Kwil Santino niet persoonlijk aanvallen, maar ik vind wel dat je (vooral in de sectie trainingsschema's en voedingssschema's) ideeen van anderen afzeikt en zelf weinig onderbouwing geeft.
                Zo is bijna elk trainingsschema slecht (behalve een UB en LB schema).

Werkelijk? Ik help hier anders ook mensen met gewone splits, fullbody, push/pull... zonder ze "de grond in te boren"

Zelfde met voedingsschema's. Als iemand niet boven een bepaald aantal voedingswaarden zit, deugt het schema al niet. Terwijl elk lichaam anders is en elk lichaam anders geageerd.

Dat weet ik ook wel maar als iemand zegt in het topic "ik groei niet goed" waarop ik antwoord "je moet meer eten" of "durf hoger gaan in kcal" word ik gek verklaard omdat hij er binnen de korste keren zou kunnen uitzien als Dr Phill.

Comment

Je probeert wat uit te leggen en even later krijg je gwoon de reactie van: ''klopt geen zak van. Lees eens eerst meer .''

Ligt dat dan aan de persoon die het zegt of aan jou kennis?

Je krijgt steeds meer reacties van: slecht dit en slecht dat terwijl mij het ook is verteld.

Daarom moet je zelf artikels lezen, vergelijken... en niet iets geloven wat iemand je verteld. Kennis is macht! Met alle respect maar als ik alles zou geloven wat hier word verteld dan zat ik nu close grip bench press te doen voor binnenkant borst en pullover voor borst & high reps om droog te trainen

Niet ALLES wat ik hier vertel slaat natuurlijk op Santino

Comment

Belachelijk kuttopic dit..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana
                      Belachelijk kuttopic dit..
                      O RLY ? ? ?

Comment

Ehm DINAND ik heb het tegen Wolf...
                        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                        Squat 230 kilo
                        Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ehm DINAND ik heb het tegen Wolf...
                          Haha Dinand... als ik Dinand zou zijn was ik al gebanned hiero.

Hoe komt het dat jij gebanned bent op dbb ?

Comment

Santino heeft 1 geen kennis over ub lb en Jij wel en je hebt je dbb avatar
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Santino heeft 1 geen kennis over ub lb en Jij wel en je hebt je dbb avatar
                              Haha, schijt op man! Denk je dat Dinand een patent heeft op deze foto?

Ziet er naar uit dat Santino wel kennis heeft ..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X