Leuke ervaring op terugweg na mijn training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leuke ervaring op terugweg na mijn training

Gisteren gaan trainen, borst rug schouders. Sessie wat uitgelopen, dus ik was gehaast thuis te zijn. Vrouw, ik en kleine gingen naar kermis gaan.

Benik bijna thuis, komt er uit een zijstraat een oude mercedes met L, gevolgd door galaxy oprijden... Aan 10 per uur...

Ik haal ze beiden in en rij door... OP de weg zijn echter heel wat vluchtheuvels en ik mot dan altijd vertragen. Ik zie in de achteruitkijkspiegel dat die galaxy die andere ingehaald heeft en mij aan een rotvaart aan het achtervolgen is... Na één vluchtheuveltje hangt ie in mijn gat... op een half meterjte dus...

Ik rij aanzelfde tempo door, want er kwamen nog twee vluchtheuvels enhij kon me rijkelijk tussenin inhalen, maar dat deed ie niet... Die bleef dus gewoon op half metertje hangen... Na tweede vluchtheuvel ontplofte ik...
    Ik vertraagde onmiddellijk en hij bleef hangen... Maarik vertraagde tot stilstand... en vermits ie op halve meter hing en achter hem nog iemand was, kon ie, behalve even achteruitzetten, niet weg... Ik naar zijn raampje toe, wat niet opging behalve een kwartje...

'en mijnheer, wat is uw probleem, waarom moet gij in mijn gat hangen????'

Hij wist niet waar ie het had er kwam wat nonsens uit...

'Eerst rijdt ge als een soeplul en daarna komt ge in mijn gat hangen...'

Er kwam niks meer uit... de passagier achter wist niet waar ie het had en het oude wrak van een mercedes dat me had ingehaald uiteindelijk.. Die kwam ook niet uit zijn auto'tje...

Ik was razend, mijn kl eine 'had' in de auto kunnen zitten en dan beginnen ze zo...

'ik ga nu vertrekken en riskeer nog ns in mijn gat te zitten, dan maakt ge wat mee'...

Ik stapte terug in en toen haalde ie me gewoon in en reed door...

Het waren dus een paar allochtonen weer... Met zijn drietjes zijn we sterk en gaan we wat intimideren... Maar sterk toch dat geen durfde uitstappen toen het zover was... Bende losers...

Ik ben zo normaal dus niet, maar dit was er dus totaal over...

Entoen kwam ik thuis en kreeg ik te horen dat ik weer mag zitten op de verkiezingen van 8 oktober.. En dit voor de tweede maal alweer op drie jaar tijd... Ik heb toch niks beters te doen op mijn vrije zondag...

lastig lezen dat belgisch maar ik kom een eind

ik zou der ook niet tegen kunnen
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Black_Label_Coolrain View Post
      Entoen kwam ik thuis en kreeg ik te horen dat ik weer mag zitten op de verkiezingen van 8 oktober.. En dit voor de tweede maal alweer op drie jaar tijd... Ik heb toch niks beters te doen op mijn vrije zondag...
      Bedoel je met 'zitten', dat je even achter de tralies moet? Waarom?
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

heel mooi superman verhaal
        on the road to get huge

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Bedoel je met 'zitten', dat je even achter de tralies moet? Waarom?
          Neen, dat hij moet helpen bij de verkiezingen

Comment

tis en blijft een appart taaltje he sym dat belgisch
            Who's the Chef

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
              heel mooi superman verhaal
              Dus als ik tussen de lijnen lees, had ik me dus maar gewoon moeten laten doen... Ik concludeer hier twee dingen uit... a) Jij vind dat ik overgereageerd heb en me hier eventjes kom aanstellen om dit verhaal te doen...
              b) Voor jou is dat dus blijkbaar normaal...

Gaat me gewoon hierom dat men veilig achter het stuurtje in het gezelschap van een paar maten lekker iemand anders wat kan opnaaien, maar als die persoon dan opeens ondanks je maatjes uitstapt en uitleg komt vragen je met een bruin onderbroek verder kan rijden... Dan ben je een verdomde loser in mijn ogen... Ik had wellicht beter niks gepost, wat ik dan in vervolg ook weer zal doen... Van zulke statements word ik alleen nog maar pissiger van...

En zolang je geen kids hebt, kan je die shit niet begrijpen...

Laatste keer dat ik hier nog ventileer...

En met zitten bedoel ik... DAt je bij de verkiezingen als burger 'identiteitskaarten/lijsten afvinken/verkiezingsbrieven afstempelen' moet gaan doen op je vrije zondag... van acht uur 's morgens tot vier uur 's middags... Voor het goed van de democratie... En 's maandags mag je weer gaan werken net zoals elke andere werkende belg... Best ironisch als er hier zoveel werkelozen zitten, maar een werkend individue ook nog ns één van zijn twee vrije dagen in de week mag opofferen... Ach ja... Als ik het niet moest gaan doen, zou ik het best grappig vinden hehehe... Maar nu...
              Last edited by Black_Label_Coolrain; 23-09-2006, 18:50.

Comment

aant kuren bro?
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik begrijp je frustaties bro, ik heb het ook eens voorgehad maar dan met de kids in de wagen. Stel je voor dat je bruusk moet remmen om iets dan zit die kerel in u gat, met alle gevolgen van dien. Ik deed toen ook teken dat hij op de pechstrook moest gaan staan maar hij volgde niet. IK stap dan ook meestal uit om te vragen of ze dat rijgedrag normaal vinden.

Zeker blijven post b l c , je post al zo weinig dus zeker niet gaan minderen

Grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by bruce View Post
                    aant kuren bro?
                    Als ik mijn reacties laidback bekijk, zou het je het zowaar nog zeggen, Brucie...

Ik blijf hier nog wel komen hoor, Snip... Is een goed forum hier, maar niet voor dit soort ervaringen te delen, want dan kom je blijkbaar over als een soort pocher blijkbaar... Was niet de bedoeling en heb er mijn lessen uitgetrokken...

Comment

Nee man laat ze lullen.... gewoon je frustraties hier botvieren das beter dan op de weg
                      Sommige mensen begrijpen het idd niet hoe vervelend zoiets is
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Niet te snel met je conclusies gozer

Had precies hetzelfde gedaan maar weet niet of ik er niet één uit de wagen had getrokken..

Succes met het zitten

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zo, lastig te lezen dat Belgisch zeg. Maar ik begrijp het wel.

Bumperkleven en andere irritante zaken kom je altijd wel tegen in het verkeer. Wat ik zelf altijd doen als ik lange tijd een bumperklever heb en hij niet in kan halen is mijn achteruitkijkspiegel omhoog zetten. Dan heb je gelijk nergens meer last van.
                          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

ik snap dat bumper kleven niet bepaald fijn is als je zelf zit te rijden maar zolang hij niet tege je aangebotst is hoef je toch niet zo opgefokt te doen, hij zal wel verzekerd zijn of denk je dat "allechtonen" dat niet zijn?

grtz
                            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                              ik snap dat bumper kleven niet bepaald fijn is als je zelf zit te rijden maar zolang hij niet tege je aangebotst is hoef je toch niet zo opgefokt te doen, hij zal wel verzekerd zijn of denk je dat "allechtonen" dat niet zijn?

grtz
                              Denk je nou echt dat ik wist wie in die auto zat, ahmet??? Hij kleefde een klein beetje te kort op mijn bumper om dat te kunnen beoordelen...

Een galaxy is een klein beetje groter/hoger dan een klein ford puma'tje...
                              Dus sorry als racisme of onverzekerd rondrijden, niet de reden is dat ik nu even verhaal ging halen... Dit was verdomme erover... Zeker omdat ik niets had uitgehaald om hun in gevaar te brengen, maar zij wel met mijn veiligheid aan het spelen waren...

Het scheelde niet veel, Cur of dat was inderdaad ook gebeurd... Maar ze zagen wel dat ze niet moesten beginnen muilen...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X