Wilders, profeet van de angst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• inderdaad, luister naar de hetero met de grote piemel

Comment

• Originally posted by mohamed View Post
      aaaaaaaaaaaahhhhhh gossie possie jongen. Moes je het kwijt? Last van frustaties mijn jonge? Dat heb je he als je alleen maar achter je scherm durf jij zies klein onderkruipsel. Ik ken jou soort ook heel goed. Stoer achter zijn scherm. Druk met praten en aftrekken. Maar in het echte leven een flikker. Een smet. Ga je aftrekken jonge. En als mannen praten koren nichten te zwijgen.

Waterboy, wij zijn in een minderheid, maar een van ons is 1000 van jullie. Als het op vechten komt. Wij barbaren kunnen dat heel goed.
      De hele wereld bevecht ons in iraq afghanistan chechenie palestina. We hebben niet een een leger. En vraag maar aan obama en balke elende en de rest van de clan hoeveel lijken er dagelijks terugkomen.
      Ik wil me ook wel even aftrekken hoor alleen er is één Probleem.
      Jij hebt al die mooie plaatjes van die schapen al ingepikt.
      Dus het gaat mij niet meer lukken
      Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
        Correct me if I'm wrong
        Denk maar aan Irak en Amerika

Waarom?

Exact, het is maar net wat men beschaafdheid noemt.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

kijk nu komt de aap uit de mouw. Zionist. Wie is er nou extreem.
          14 miljoen joden die 1,4 miljard moslims de baas zijn, prachtig! Ergens ook niet zo raar, kijk maar naar het aantal Nobelprijswinnaars (ik ga ervan uit dat je weet wat dat is?). 7 moslims hebben ooit een Nobelprijs gewonnen tegenover 129 joden, I rest my case.

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
            Saddam Hoessein en de niet legitieme reden om hem op te hangen, een land nog erger aan toe te laten zijn dan dat het al was.

Waarom?

Exact, het is maar net wat men beschaafdheid noemt.
            Nog nooit zeker gehoord van lid zijn van de NAVO?
            "Straight outta gym"

Comment

he misterfit, zet een kruis op mij naam. Ik wil niet met deze mensen geassocieerd worden. Joke je bent een grap je naam zegt het al. Grote praat achter je scherm. Luister wij neuken geen geiten. Dat komt van jou ras vandaan. Jullie zijn pervers.jullie neuken alles. Van poepsex tot menstruatie en bevalingssex. Snuffmovies en pedophilie. Dus gooi niet met stenen als je huis van glas is.

En nog eens je hebt een grote bek. Maar dat komt omdat je veilig bij je mama thuis zit homo.

Je kent mijn volk niet. W8t maar als het uit de hand gaat lopen in nederland , dan leer je pas mijn volk kennen.

Mijn volk slaapt nog , als ze wakker worden krijgen jullie spijt.
              En nu scheld ie ons ook nog is uit... luister poepnerd, je geeft nu ZELF toe hoe (gelukkig) jouw volk is. "W8t maar als het uit de hand gaat lopen in nederland , dan leer je pas mijn volk kennen." Vriend, op dat moment gaan er zeeerrrr veel van dat kutvolk een enkeltje allah krijgen denk ik. Hetzelfde betreft in de UK. Je wil niet met deze mensen geassocieerd worden... JIJ bent degene die niet fatsoenlijk een discussie kan voeren en zielig moet gaan schelden.. VOORAL op een forum heeft het echt GEEN nut.
              Dus ga maar vlug wanken op poepsex en bevallingssex want die kijk je volgens mij best graag.

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Nog nooit zeker gehoord van lid zijn van de NAVO?
                Dat was de reden niet m8. Er zouden massa vernietigingswapens aanwezig zijn......uhu NOT die zijn dus nooit gevonden.

Dat noemen ze mooi verpakken. Legitimatie verzinnen.

Daarom zeg ik, het is maar net wat men beschaafdheid noemt.

Maw net zo barbaars en ondertussen raar opkijken dat men het Westen als vijand betiteld

Ondertussen hebben zowel de Amerikaanse als de Britse regering toegegeven dat de reden voor de oorlog, het bezit door Irak van massavernietigingswapens, berustte op foutieve informatie.
                Last edited by onderhandelen; 30-05-2010, 20:33.
                We like it

Comment

Waterboy, wij zijn in een minderheid, maar een van ons is 1000 van jullie. Als het op vechten komt. Wij barbaren kunnen dat heel goed.
                  Jullie staan hier trouwens bekend als messentrekkers en groepsvechters (natuurlijk +- 3 tegen 1 verhouding)
                  Barbaartjes zijn jullie idd, daarom willen we ook de barbaartjes van jou "volk" hier weg hebben

Comment

• Ik voel een lichte spanning in dit topic :P
                    Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                      Jullie staan hier trouwens bekend als messentrekkers en groepsvechters (natuurlijk +- 3 tegen 1 verhouding)
                      Barbaartjes zijn jullie idd, daarom willen we ook de barbaartjes van jou "volk" hier weg hebben
                      HET LUKT JULLIE NIET ZE WEG TE KRIJGEN.

YouTube - US Soldiers Cry After Attack 2009

DAPPER HOOR

Comment

• "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• je kun nagaan en dat door één van dat soort. Moet je nagaan hoe nog veel meer Nederlanders zich voelen door nog veel meer van dit soort gasten..

Ik zeg gelieve u verplaatsen naar de andere kant van de wereld of iets van dien aard (Nee niet via een uiteenzetting van lucht mbv springstof..) of ga je gedragen en ga met je kloten aan het werk en ga doen waarvoor je hier gekomen bent. Namelijk een beter leven op te bouwen
                          "Straight outta gym"

Comment

HET LUKT JULLIE NIET ZE WEG TE KRIJGEN.

YouTube - US Soldiers Cry After Attack 2009

DAPPER HOOR
                            Sinds wanneer zijn wij Amerikanen?

Mohamed bekijk eerst dit filmpje eens: Link
                            Dan wordt het een stuk duidelijker.
                            Dumbells build a bigger chest
                            Barbells build a bigger ego

Comment

• je wilt zo graag gebanned worden... hoeft niet perse hoor?
                              Gewoon op "uitloggen" klikken, dat staat t.h.v. het 3e topic in "actieve discussies".
                              Schiet niet op om heel de tijd van die blije shit over en weer te sturen

Comment

• Nu zou ieder ander al lang een ban hebben gekregen, voor het taalgebruik wat Mohamed gebruikt. Hij heeft 2x letterlijk gevraagd om een ban, waarom heeft hij die nog niet?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X