Originally posted by onderhandelen
View Post
Wilders: Politieke standpunten en verder
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Misterfit View Post@ Osterich, Ik word een beetje moe van jou bij de hand gedrag altijd, stoppen met dat gezeur en ga gewoon discusseren over het onderwerp. De regels die falstyr genoemd heeft lijken me duidelijk en redelijk.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Misterfit View Post@ Osterich, Ik word een beetje moe van jou bij de hand gedrag altijd, stoppen met dat gezeur en ga gewoon discusseren over het onderwerp. De regels die falstyr genoemd heeft lijken me duidelijk en redelijk.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostHu ben ik nou kippig aan het worden of zijn er weer post's verwijdert?
Tegenwoordig maakt een ts uit welke richtlijnen er bij een topic horen.
Hou je je er niet aan worden ze verwijdert.
Volgende topic wat ik start zet ik er spelregels bij....hou je je niet aan mijn regels, krijg je een gele kaart
Waarschijnlijk is dit ook weer off topic dus deze post zal ook weer verwijdert worden....maar de mod is er toch nog niet dus....ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Het zou me eerlijk gezegd een worst wezen of jullie iets tegen falstyr hebben, daar draait het topic niet om. Dit topic gaat over wilders en zijn standpunten. Wat is er niet redelijk aan het voorstel om met onderbouwing te komen inplaats van personen aan te vallen, zonder enige argumentatie. Ik snap zijn regel wel, gezien hoe het vorige topic uit de hand liep. Ook al zou falstyr deze regel niet genoemd hebben, lijkt me vanzelf sprekend dat men elkaar niet gaat afzeiken in een topic (als jullie dat al willen, doe het lekker via pm, maar niet een topic gaan vervuilen)
Iemand aanvallen en schelden is wat mij betreft sowieso niet toegestaan, in welk topic dan ook. De reden waarom ik bepaalde post heb verwijdert is puur omdat het offtopic is en ik het nut van osterich opmerking niet snap (ja, ik snap wel wat hij bedoelt, maar vind het moeilijk doen om niks)
Dus vanaf nu gewoon discusseren over het onderwerp en niemand persoonlijk aanvallen (is in dit topic ook nog niet gebeurd overigens). Iedereen is vrij te typen wat hij wil en mag ook zeggen wat hij wil. Maar aanvallen (zeker zonder enige onderbouwing) zijn niet toegestaan, dat is wat mij betreft de enige regel.Last edited by Misterfit; 24-10-2010, 00:05.
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostWordt men tegenwoordig niet eens meer op de hoogte gebracht van het wissen van posts..?! Tssk.
Ongekend dit.
Ik blijf bij mijn standpunt.
Comment
-
damn net wakker en nu al lopen zeuren. na 4 dagen lopen miepen ben je net een oud wief zonder 1x iets zinnigs gemeld te hebben over wat dan ook. heb je echt niks beters te doen? wordt je niet moe van je eigen onnozel gedrag? Hoe moeilijk is het om iets te posten mbt het onderwerp van dit topic en voor de rest gewoon op te zouten als je niks te melden hebt?
@mr Fit
kun je niet gewoon alle posts tot hier aan toe verwijderen behalve die van jouw en onderhandelen over de onderlinge discussie? De rest voegt toch niks toe. Schijbaar moeten sommigen toch als kleine kinders behandeld worden ipv de zelfstandige volwassenen die ze proberen te zijn.Last edited by Falstyr; 24-10-2010, 08:52.
Comment
-
Waarom maak jij je zo druk Falstyr? Ga eens wat inhoudelijks posten en meng je niet met MisterFat en mij. Zou beter zijn.
Als mijn werk over de discussie/het debat waren blijven staan dan was het allemaal heel anders gelopen.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by Osterich View PostWaarom maak jij je zo druk Falstyr? Ga eens wat inhoudelijks posten en meng je niet met MisterFat en mij. Zou beter zijn.
"jij bent de grap..."
Ik blijf bij me eerder punt. gewoon alles tot nu toe blijven wissen/deleten tot er wel een keer iets fatsoenlijks geplaatst wordt. Misschien nog een extra topic aanmaken voor Ostrich zodat hij daar elke dag in kan gaan zitten huilen en zeurenLast edited by Falstyr; 24-10-2010, 09:44.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment