Wilders: Politieke standpunten en verder

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Doe je dan ook je eigen topic verwijderen want die heeft ook niks met het topic te maken?
    hoe bedoel je? mijn posts die betrekking hebben op het offtopic gedoe?

Comment

Exactemundo.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

wat een dictatuur hiero.

ik lees veel ik ik ik ik ik

Comment

Originally posted by cojones View Post
          wat een dictatuur hiero.

ik lees veel ik ik ik ik ik
          Niks met dictatuur te maken, maar met opvoeding. constant lopen zeuren over niks met in no time 10-15pagina's die nergens over gaan heb je helemaal niks aan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Niks met dictatuur te maken, maar met opvoeding. constant lopen zeuren over niks met in no time 10-15pagina's die nergens over gaan heb je helemaal niks aan.
            Leg uit opvoeding.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat is dit dan voor off topic gezwam.

Comment

Zal het even toelichten.

De off-topic zwam:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                  Dit topic was bedoelt om de discussie uit "proces van wilders" voor te zetten, kom jij ineens met van die stellingen aanzetten. Alleen omdat falstyr het woordt 'debat' heeft gebruikt en als enige regel gaf, dat je niet zomaar moet gaan schelden, maar het moet onderbouwen, ga jij ineens bij de hand doen.
                  Ik vind het raar dat je zo bij de hand doet (bij jou kun je het verwachten), zeker omdat ik de bedoeling van het topic meerdere malen heb uitgelegd.
                  Tja, hier kan ik weinig mee.
                  In een debat zonder debatleider laat ik mij niet opleggen of ik bij de hand ben. En zeker niet muilkorven.

Dan kan Ashley wel zeggen dat je gelijk hebt, maar je zeikt gewoon om niks. Het topic is open en in plaats om gewoon over het onderwerp te beginnen, ga je zeiken. Dit is geen toeval, dit is iets wat je altijd doet. Bij de hand ben je altijd en je zoekt altijd het conflict op. Ik zal nu al die onzin post verwijderen (stellingen mogen blijven staan natuurlijk, ook al vind ik het zelf niks) en dat jullie het er niet mee eens zijn, kan me niks schelen. De posts die ik zal verwijderen hebben allemaal niks met het topic te maken.
                  Tja, dat het je niet zint is 1 ding. Dat je het gaat wissen is een 2e ding. Daar kan ik mij niet in vinden. Ik ben van mening dat je eerst eens de grenspaaltjes moet inslaan, om zo het gebied van de discussie af te zetten. Anders ga je overloos zwetsen. Vaak ook nog eens over een ander deelgebied en lul je dus lekker langs elkaar heen. Niet handig. Maar wel te voorkomen. Daar opteerde ik voor. Zie ook: mijn gewiste materiaal.
                  Ik vind je uitspraak dat ik "altijd het conflict opzoek" geen post waar ik iets mee kan. Hij is sterk gekleurd en bevat geen advies. Ik beschouw het als een loze uitspraak waar ik overheen moet lezen. Het is te sterk emotioneel gezegd en gepost. Wellicht kun je nog eens nagaan waar ik dat dan volgens jou "altijd" doe en in welke mate. Graag verneem ik dat van je. Als je gelijk hebt, ben ik uiteraard de eerste die dat ruiterlijk toegeeft.

En osterich, ga nu niet weer dom antwoorden, want ik knikker je zo van het forum af. Ik verwacht namelijk weer een stom antwoord zoals "ik ga je wraken" of zo iets dergelijks.
                  Tja dit is ook weer iets lastigs.

Ik mag niet dom antwoorden, want dan moet ik het heiligdom verlaten. Maar je verwacht iets stoms.
                  Dat moet ik van elkaar scheiden, wat neer komt op dit:

- niet dom antwoorden
                  Moet mijn antwoord niet-dom zijn, of moet ik niet dom zijn tijdens het antwoorden. Dit tweede is schier ongemogelijk nu ik ofwel dom ben of niet. Als ik het ben kan ik dat niet veranderen tijdens het antwoorden. Als het andere geldt, dus dat mijn antwoord zelf niet-dom moet zijn dan komen we in een zeer schemerachtig gebied. Vol met arbitraire oordelen. Ik vraag mij zelfs af of ik uberhaupt aan je normen kan voldoen. Dit komt voort uit bovenstaande, waarin je heftig en emotioneel reageert. Deze waas zou er voor kunnen zorgen dat elk antwoord van mij door jou wordt gezien als dom. En dat is strijdig met niet-dom antwoorden.

- je verwacht iets stoms.
                  Is dat dan ook verboten? En zo ja waarom? En hoezo? Het is niet duidelijk wat stom is nu er hier online geen kernbegrippen en definities zijn te vinden.
                  Is het stom als ik zeg "ik zou je wraken?"? Ik geef hiermee immers slechts een mening. Is het geven van een mening stom? Of is de mening zelf stom? Als dit laatste het geval is, waarom? Omdat mijn mening afwijkt van de jouwe? Of alleen al omdat het jou persoonlijk betreft?
                  Als het eerste het geval is, wat doen we hier dan online? Een beetje de hele dag meningen geven, terwijl dit gegeven an sich stom is? Dat zou raar zijn, want hiermee betrekt jouw uitspraak dus geheel bodynet. Iedereen die zijn mening geeft is stom, want je mening geven is stom. Dit valt ook samen met de twee de optie. Als een mening inhoudelijk stom is, omdat hij afwijkt van de jouwe, zijn een hele boel meningen hier op het board stom. Erg stom zelf. Er zijn namelijk een hoop meningen te vinden die afwijken van de jouwe. En die zijn dan, in dat geval, allemaal stom. Stuk voor stuk.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Of te wel...
                    kan niet zelf beslissen wat enigszins normaal en acceptabel is en moet als een klein kind alles voorgekauwd krijgen om te weten wat wel en niet mag. of te wel stukje opvoeding gemist. en dit bedoelde ik dus met het stuk opvoeding dat benodigd is om "normaal" te kunnen doen.

Dit topic is geen wedstrijd debat of iets dergelijks waar strikt de betreffende regels nageleefd hoeven te worden. Beetje gezond verstand mag toch wel verwacht worden. Of te wel je zit te zwammen puur om te zwammen en interessant proberen te doen.

Comment

Wist je dat het invullen van een anders bedoelingen, een groot probleem bij psychiatrisch patiënten is?
                      Het zorgt met regelmaat voor rare situaties.

Daarom is het nuttig om navraag te doen wat de bedoelingen en intenties zijn van een ander. Helemaal als je het niet helemaal begrijpt, of wanneer je denkt dat het op een andere manier van belang kan zijn.

Het heeft vrij weinig te maken met het zijn van een klein kind of het missen van opvoeding.
                      Hoewel, dat laatste zou je nog wel kunnen aanstippen. Ik heb zelf een bijzondere jeugd gehad omdat mijn vader sportinstructeur in het leger was. Een hele buffe & stoere. Ik heb hierdoor op latere leeftijd identiteitsproblemen. Ik kuur als een mongool en kan sociaal niet helemaal meekomen. Ook doe ik alsof de meningen van anderen mij niet raken. Ondertussen schaam ik mij wel voor mijn hoge BF%.
                      Maar dit staat denk ik los van dit topic.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                        Zal het even toelichten.

De off-topic zwam:

Fuck ordinary,be legendary

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                          Leg uit opvoeding.
                          Inderdaad.

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                            Wist je dat het invullen van een anders bedoelingen, een groot probleem bij psychiatrisch patiënten is?
                            Ah dat wat jij en tseng in het vorige topic de hele tijd deden over mijn persoontje

Comment

Opvoeding.....is hier ver te zoeken.

Comment

Nieuwe stelling: Geert Wilders' PVV stelt dat er 900 miljoen euro extra naar de polities moeten. Dit is te veel.

Zie ook hier: http://pvv.nl/images/stories/Webvers...ogrammaPVV.pdf

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X