Accijns op vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat gaat mn petje te boven

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Dacht dat dit topic over vet tax ging?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

BUMP
        @ de sterkste ophaler, dat gaat het ook weer:P

Tot mijn verbazing leeft het idee in de politiek ook, mede dankzij het idee van verzekeraars om de premie te verhogen op basis van lengte/gewicht verhouding(naar mijn mening moet naar het bf% ook in verwerkt worden maargoed)

Pauw & Witteman: wo 1 feb 2012, 23:10 - Uitzending Gemist
        5:20
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Dankzij jouw bump heb ik de hele topic doorgelezen en ben ik weer paar gram aan kennis zwaarder geworden. Maar zit ik nu wel met een dringende vraag... Waar is Osterich gebleven? Hij kon namelijk net als Sierd de Vos de meeste saaie dingen leuk maken.
          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
            Dankzij jouw bump heb ik de hele topic doorgelezen en ben ik weer paar gram aan kennis zwaarder geworden. Maar zit ik nu wel met een dringende vraag... Waar is Osterich gebleven? Hij kon namelijk net als Sierd de Vos de meeste saaie dingen leuk maken.
            Om 4.15 in de nacht zat jij dus met een dringende vraag betreft de whereabout Osterich, dit gegeven is op zich al vreemd en laat vele vragen omtrent rijzen, maar vanwaar dit topic ervoor gebruiken?.....je vind dit topic oersaai en daardoor de dringende behoefte het op te laten leuken door Osterich zodat je weer wat leuks te lezen heb voor het geval je weer eens een keer om 4.15 uur niet kan slapen? of wat?............
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Om 4.15 in de nacht zat jij dus met een dringende vraag betreft de whereabout Osterich, dit gegeven is op zich al vreemd en laat vele vragen omtrent rijzen, maar vanwaar dit topic ervoor gebruiken?.....je vind dit topic oersaai en daardoor de dringende behoefte het op te laten leuken door Osterich zodat je weer wat leuks te lezen heb voor het geval je weer eens een keer om 4.15 uur niet kan slapen? of wat?............
              Wat een naar leven zul jij hebben zeg, zuurpruim. Ik kon idd niet slapen en zat op bodynet wat topics door te spitten en zo ook dit topic dat AL in de actieve deel stond. En ik vond topic juist erg leerzaam en interessant.
              I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                Wat een naar leven zul jij hebben zeg, zuurpruim. Ik kon idd niet slapen en zat op bodynet wat topics door te spitten en zo ook dit topic dat AL in de actieve deel stond. En ik vond topic juist erg leerzaam en interessant.
                Omdat ik de spijker op de kop slaat?, Ik kan anders wel prima slapen hoor, maar daarmee is mijn vraag er nog niet mee beantwoord, hoe komt het dat jij naar aanleiding van dit topic om 4.15 plots aan Osterich moet denken terwijl je dit topic juist erg leerzaam en interessant vind en het dus naar mijn idee niet opgeleukt hoeft te worden door Osterich...dus vanwaar die link, en dit topic en het tijdstip.....
                .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                There is no failure except in no longer trying

Comment

Heren, hebben jullie hier wel eens van gehoord: 'leven en laten leven'. Laat iedereen in zijn waarde. Iedereen heeft de vrijheid om te doen wat hij wil. De vrijheid van de ander om te doen wat hij wil, wordt pas begrensd als jouw vrijheid om te doen wat je wilt, daarmee wordt ingeperkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X