Pro's en halve bewegingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by kabaffel View Post
    ook al gebruiken ze anabolen

ze trainen nog steeds harder dan wij
    niet noodzakelijk, mss op de filmpjes die jij ziet wel
    ze eten nog steeds strenger dan ons
    ze weten veel meer over voeding
    of hun coach
    ze weten veel meer over trainen
    of hun coach, btw al die schema's zijn hetzelfde hoor
    ze weten veel meer over rust
    ze weten veel meer over het lichaam
    betwijfel ik gezien de lichamelijke risico's ze nemen

ze mogen dan wel anabolen gebruiken maar ze werken er wel hard voor
    OT, of ze met halve bewegingen trainen of met volledige, no offence maar volgens mij maakt het voor die kerels echt geen zak uit.. Zolang ze trainen, eten en juicen zullen ze wel groeien, of shredded worden whatever, denk dat het vrij naief is te denken dat voeding trainen en rust de belangrijkste componenten zijn voor een IFBB pro
    Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Ronnie heeft hier een betere symmetrie. Kijk hoe groot bovenlichaam is van flex en kij kdan naar zijn benen en doet dat bij ronnie ook. Verder lijken bij flex zijn schouderkoppen ook erg te domineren. En daarnaast heb je ook hun posing routine niet gezien.

Van achteren lijk jij best op die gast

Comment

Ronnie adverteert een bepaald supplement waar je beter van zou gaan slapen omdat hij zelf zo weinig nachtrust krijgt. nuff said.
        Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
          ook al gebruiken ze anabolen

ze trainen nog steeds harder dan wij
          ze eten nog steeds strenger dan ons
          ze weten veel meer over voeding
          ze weten veel meer over trainen
          ze weten veel meer over rust
          ze weten veel meer over het lichaam

ze mogen dan wel anabolen gebruiken maar ze werken er wel hard voor
          Zij trainen niet harder dan wij. zij spuiten. en zo zullen de meeste nooit worden.
          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik heb ook weinig respect voor hoe ze zouden trainen. Als amateur zul je wel hard moeten gaan met een kuurtje hier en daar. Maar wat ik in dat intervieuw las sloeg alles. Het feit dat er geen concurentie plaatsvindt tussen de bodybuilders zegt al genoeg. Het is gewoon spuiten en dan maar kijken wie er het grootste uitkomt.

Comment

Wat een bullshit hier allemaal zeg en wat een vooroordelen....

Comment

Ik denk dat het moeilijk is om hierover een oordeel te vellen.
                Niemand kent iemand persoonelijk en we lezen enkel verhalen op het internet of die we gehoord hebben.
                Niemand is 100 % zeker of die allemaal kloppen.
                In mijn ogen kunnen ze beiden zijn maar helpt het jezelf door steeds naar een ander te kijken?
                Improve yourself want zoals het gezegde aangeeft kan de ander 2 keer zo hard aan het trainen zijn als jou.
                Ik vind het trouwens persoonelijk maar redelijk naïef van iedereen om elk verhaal dat je hoort meteen op te pikken als waarheidsgetrouw te beschouwen.

Tja we zullen het nu eenmaal niet snel te weten komen, tenzij je iemand persoonelijk kent.
                I'm not special, but not the same as you.
                Because I do things you will never do.
                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Je moet niet enkel naar de drugs kijken, maar naar de sport/levensstijl zelf...
                  "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                    Ik denk dat het moeilijk is om hierover een oordeel te vellen.
                    Niemand kent iemand persoonelijk en we lezen enkel verhalen op het internet of die we gehoord hebben.
                    Niemand is 100 % zeker of die allemaal kloppen.
                    In mijn ogen kunnen ze beiden zijn maar helpt het jezelf door steeds naar een ander te kijken?
                    Improve yourself want zoals het gezegde aangeeft kan de ander 2 keer zo hard aan het trainen zijn als jou.
                    Ik vind het trouwens persoonelijk maar redelijk naïef van iedereen om elk verhaal dat je hoort meteen op te pikken als waarheidsgetrouw te beschouwen.

Tja we zullen het nu eenmaal niet snel te weten komen, tenzij je iemand persoonelijk kent.
                    Dat heb je eigenlijk mooi verwoord man

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
                      OT, of ze met halve bewegingen trainen of met volledige, no offence maar volgens mij maakt het voor die kerels echt geen zak uit.. Zolang ze trainen, eten en juicen zullen ze wel groeien, of shredded worden whatever, denk dat het vrij naief is te denken dat voeding trainen en rust de belangrijkste componenten zijn voor een IFBB pro
                      Volgens deze gast:

IM: You don't feel you need to keep secrets and maintain an edge?
                      BB: There are no secrets. There's one guy out there-I won't mention his name-he's a top pro who helps out the other pros with their [blank] 'cause we don't know how to do it, so we go to him. He helps us out.

IM: I know the old-timers say there's no camaraderie in the sport anymore.
                      BB: Oh, there's some. But the only thing we talk about is-

IM: Drugs and training.
                      BB: We don't talk about training, because most of the guys-

IM: All train alike?
                      BB:
                      Well, yeah. We don't train that hard. [Most of the guys] are half asleep when they [work out].
                      Real champions like Haney, Yates, Swarzeneger, Oliva and all the others, trained brutally hard!

IM: So it's mostly just the drugs. The top guys really don't have an inkling how to train without them. Do you think most of the top 10 guys are taking pretty much the same thing then?
                      BB: Yeah, they're all jabbing themselves just as much, but I think [winning] has to do with your estrogen levels and your normal testosterone levels, your receptor abilities and things like that. You know, it's a genetic thing. Some people are more susceptible to steroids. Five milligrams might hit me differently than it might hit you.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by Silk View Post
                        Ik heb ook weinig respect voor hoe ze zouden trainen. Als amateur zul je wel hard moeten gaan met een kuurtje hier en daar. Maar wat ik in dat intervieuw las sloeg alles. Het feit dat er geen concurentie plaatsvindt tussen de bodybuilders zegt al genoeg. Het is gewoon spuiten en dan maar kijken wie er het grootste uitkomt.
                        Als jij dit werkelijk denk, kan je beter stoppen.

Comment

Ja ik vind het ook wel een beetje naïef om te denken dat de pro's alleen maar spuiten.
                          Die gasten moeten en keihard trainen!
                          Maar ik ben bevriend met een pro bodybuilder geen mister O.
                          Maar wel wereld wijde wedstrijden op hoog niveau, en hij zegt over anabolen: wat jij kan kopen is troep, de normale man kan niet aan de spullen komen die ze aan de top gebruiken.
                          Dus daar zal ook wel een heel groot verschil in zitten.

Comment

Het is heel simpel: in elke sport is er concurrentie, wat betreft trainingswijze, benodigheden en theorie. Achter elke sport zit een team dat hierover nadenkt. In de top van de bodybuilding is dat allemaal niet aan de hand. Dat wil zeggen dat het dus alleen neer komt op wie het meeste kan spuiten.

Wil de sport ooit serieus genomen worden dan moeten ze eens kappen met die vraag naar groot.

Comment

Originally posted by Silk View Post
                              Het is heel simpel: in elke sport is er concurrentie, wat betreft trainingswijze, benodigheden en theorie. Achter elke sport zit een team dat hierover nadenkt. In de top van de bodybuilding is dat allemaal niet aan de hand. Dat wil zeggen dat het dus alleen neer komt op wie het meeste kan spuiten.

Wil de sport ooit serieus genomen worden dan moeten ze eens kappen met die vraag naar groot.
                              Maar w8......iedereen is groot op de olympia. Maar wat is dan de onderscheidende factor wie er wint? Ze zijn immers allemaal groot/massafreaks

Comment

Genen?
                                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X