Pro's en halve bewegingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat zeg ik nergens. Jij zegt dat anabolen vrijwel niks uit maken voor hun training en daar ga ik op in
    Natuurlijk winnen ze met hun sterkste punten en niet met de hoeveelheid anabolen die ze gebruiken(misschien wel hun tolerantie ervoor), en iedereen is inderdaad nogal groot bij de IFBB.
    Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
      Dat zeg ik nergens. Jij zegt dat anabolen vrijwel niks uit maken voor hun training en daar ga ik op in
      Natuurlijk winnen ze met hun sterkste punten en niet met de hoeveelheid anabolen die ze gebruiken(misschien wel hun tolerantie ervoor), en iedereen is inderdaad nogal groot bij de IFBB.
      Oftwel jij bedoeld dat omdat ze anabolen gebruiken het makkelijker is voor hun om groot te worden, ja dat is logische. Maar dat maakt hun trainingen niet makkelijker ofso? De kilo's die je naturel wint duurt langer, thats it. Ook hun werken er even hard voor, ik denk zelf nog 10 x zo hard.

Comment

Vanzelfsprekend dat ze harder werken dan wij, het is hun leven toch
        Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Ja maar als jij denkt dat Ronnie coleman won omdat die anabolen gebruikte dan heb je het mis. Want iedereen gebruikt in de top anabolen dat is gewoon standaard. Maar dan nog moet je onderscheidend zijn om wedstrijden te winnen. Iedereen is daar vrijwel evengroot.
          Even wat aannames:

Natuurlijk, tussen hen zal het wel genetisch bepaald zijn. Hoe mooi zijn je spier aanhechtingen (bijv. de abs)? Hoe zijn de verhoudingen tussen de onderlinge spieren? De ene heeft net meer symmetrie dan de ander. Valt me op dat uitstraling ook een grote factor is. Maar om zo groot te worden is meer afhankelijk van wat je er in stopt. Natuurlijk is het zwaar, leven volgens zo'n regime, elke dag eten als een olifant, maar ik geloof niet dat je zo'n pro bb met de energie van een jonge hond zal zien trainen. Ik denk dat de kracht vooral mentaal is, om altijd door te blijven gaan, ondanks dat je een lijf moet meeslepen van 130 kilo terwijl je 1m75 bent.

Kijk ook naar Arnie, die zou echt verbleken tussen de huidige top. Trainde die minder intensief? Had ie minder mind-muscle connection? Ik geloof er in dat Arnie misschien wel harder trainde. Verschil is, in die tijd was het testo, maar volgens mij geen insuline en GH.
          Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Even wat aannames:

Natuurlijk, tussen hen zal het wel genetisch bepaald zijn. Hoe mooi zijn je spier aanhechtingen (bijv. de abs)? Hoe zijn de verhoudingen tussen de onderlinge spieren? De ene heeft net meer symmetrie dan de ander. Valt me op dat uitstraling ook een grote factor is. Maar om zo groot te worden is meer afhankelijk van wat je er in stopt. Natuurlijk is het zwaar, leven volgens zo'n regime, elke dag eten als een olifant, maar ik geloof niet dat je zo'n pro bb met de energie van een jonge hond zal zien trainen. Ik denk dat de kracht vooral mentaal is, om altijd door te blijven gaan, ondanks dat je een lijf moet meeslepen van 130 kilo terwijl je 1m75 bent.

Kijk ook naar Arnie, die zou echt verbleken tussen de huidige top. Trainde die minder intensief? Had ie minder mind-muscle connection? Ik geloof er in dat Arnie misschien wel harder trainde. Verschil is, in die tijd was het testo, maar volgens mij geen insuline en GH.
            Ff dat je het weet, je word niet alleen beoordeeld op massa. Dus arnold zou helemaal niet verbleken. Zoals je zegt, de mind maakt de winnaar en niet de anabolen.

Je hebt trouwens toch die series gezien van bijvoorbeeld training mit kai greene van musclemeds? Nou daarin zie je ff hoe zwaar die trainingen zijn en check ook ff alle 2 die series van kai greene.

Comment

Ff dat je het weet, je word niet alleen beoordeeld op massa. Dus arnold zou helemaal niet verbleken. Zoals je zegt, de mind maakt de winnaar en niet de anabolen.

Je hebt trouwens toch die series gezien van bijvoorbeeld training mit kai greene van musclemeds? Nou daarin zie je ff hoe zwaar die trainingen zijn en check ook ff alle 2 die series van kai greene.
              Ik vind Arnie van die tijd veel mooier, maar waarom zijn ze dan bijna allen even groot? Denk je dat Arnold met zijn benen serieus mee zou kunnen doen? Waarom, als er minder naar massa wordt gekeken, worden de pro's groter en groter? Kijk gewoon naar oude wedstrijden en vergelijk dat met nu. Wereld van verschil. Ik denk dat het jammer is dat al die pro's met zwangere buiken rondlopen en alsmaar meer massa krijgen.

Die filmpjes van Kai zijn mooi en zeker inspirerend, maar ik vraag me af of die echt de werkelijkheid weergeven.
              Train hard or go hormone

Comment

Ik vind Arnie van die tijd veel mooier, maar waarom zijn ze dan bijna allen even groot? Denk je dat Arnold met zijn benen serieus mee zou kunnen doen? Waarom, als er minder naar massa wordt gekeken, worden de pro's groter en groter? Kijk gewoon naar oude wedstrijden en vergelijk dat met nu. Wereld van verschil. Ik denk dat het jammer is dat al die pro's met zwangere buiken rondlopen en alsmaar meer massa krijgen.

Die filmpjes van Kai zijn mooi en zeker inspirerend, maar ik vraag me af of die echt de werkelijkheid weergeven.
                Massa telt wel ofc. Maar er zijn meerdere punten waarop je beoordeeld word. Ja ok zijn benen waren wel gaar ahha :P, maarja gewoon bijtrekken he :P.

Ik vond vroegere fysieken ook mooier hoor maar daar gaat het ff niet om.

Comment

Massa telt wel ofc. Maar er zijn meerdere punten waarop je beoordeeld word. Ja ok zijn benen waren wel gaar ahha :P, maarja gewoon bijtrekken he :P.
                  Kenneth "Flex" Wheeler vs Ronnie Coleman - YouTube

Dit is een filmpke waar je imo ziet dat flex in een veel betere fysiek is en toch niet wint.. Of zie ik dat fout?

Hier vind ik duidelijk dat er meer op massa beoordeeld is, enkel de lats van ronnie lijken beter (ookal zie je hun rug nu niet)
                  only the strongest will survive

Comment

Ronnie heeft hier een betere symmetrie. Kijk hoe groot bovenlichaam is van flex en kij kdan naar zijn benen en doet dat bij ronnie ook. Verder lijken bij flex zijn schouderkoppen ook erg te domineren. En daarnaast heb je ook hun posing routine niet gezien.

Comment

Dat is de vraag. Ik vraag me af of wij echt weten hoe het er in die wereld aan toe gaat. Dus de ECHTE pro's, niet iemand van dit forum die af en toe een spuit in zn reet steekt. Wel eens in een interview met een pro gelezen dat hun training maar erg langzaam gaat. Verder gebruiken ze van alles en nog wat in mega doseringen om zo groot te worden.

Kortom, ik weet het niet, maar jij ook niet volgens mij
                      Hier een gedeelte van een interview met een professionele bodybuilder:

IM: You want to get some things off your chest. You have the bodybuilding world's ear. What is it you want to talk about?
                      BB: Well, you know, most of the things nobody wants to talk about. I want to let everybody know how it really is.

IM: How it is with the drugs?
                      BB: Damn right!

IM: You're having to take too many, correct?
                      BB: Way too many, man.

IM: What kind of drug bill are we talking about?
                      BB: Well, growth hormone alone costs you $30,000 a year.
                      That is absolutely true, HGH costs a lot of money.

IM: Good lord!
                      BB: And steroids, that's not a really big problem. I use a lot, but you can get it cheap. Mostly you gotta pay people to tell you how to use them. The growth hormone, IGF-IÉ.

bron: Pro Bodybuilding, Competitive Bodybuilding The Truth About Bodybuilding And Steroids
                      Dit was eind jaren '90 en toen gebruikten die gasten alleen al aan groeihormonen $30,000. Ik zou wel eens willen weten wat de uitgaven tegenwoordig zijn.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Denk dat een verschil met bodybuilders uit de tijd van arnie en die van nu ook de dosering is. Die van arnie was denk ik al hoog, maar nu is het waarschijnlijk al helemaal extreem.
                        Lid van de 200 club

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
                          Denk dat een verschil met bodybuilders uit de tijd van arnie en die van nu ook de dosering is. Die van arnie was denk ik al hoog, maar nu is het waarschijnlijk al helemaal extreem.

Op zijn zachtst uitgedrukt:

IM: You have to inject, what, three to four times a week?
                          BB: Every day.

IM: Every day you have to inject something into your body?
                          BB: Yeah. Every day. Let me go over my stack.[He rattles off a list of injectibles and orals that's so long, my jaw hits the desk.]

IM: This is just off-season?
                          BB: Yeah. And of course I like to use [blank] that blocks estrogen and also increases testosterone levels. Also [blank] four times a day in the off-season to allow me to eat more calories. I also take half a tablet of [blank], which works better synergistically with growth hormone. Six weeks or so out I start taking some [blank] to stop some of the gyno. I did have to have it removed a few years back, but it kind of flares up now and then.And I use [blank] to take some of the water out. And [every so often] I switch from the heavy androgens to the lighter anabolics, like [blank and blank], 300 milligrams every other day. Let's see, [blank], 200 milligrams a day. That helps you harden up your physique, increase your vascularity. I take some [blank], which helps me harden, and I keep my insulin the same and my growth hormone the same.

IM: Whew! Quite a laundry list!
                          BB: Well, you know there's also many other things, like [blank], which keeps my gonadal system up and [blank] to boost my testosterone to make sure I don't atrophy down there. Also, anti-estrogens and other compound factors to combat the many side effects that I get.

IM: Have you ever noticed any serious health problems that you think are related to this?
                          BB: I piss a lot of blood come contest time.

IM: But in the off-season you feel pretty decent, even though you're taking all that stuff?
                          BB: Well, recently I started getting blood tests every two months.

IM: How about cholesterol count, blood pressure and so forth? All that's pretty normal?
                          BB: No, everything is high. My blood pressure gets really high, and that must be watched, especially when I take stimulants.

IM: It sounds as if you're on pins and needles a lot of the time.
                          BB: If you gotta do it, you got no choice. You want to make a living in this sport, that's what you gotta do.

IM: Race cars keep going faster and faster and there are more crashes, but the drivers keep doing it, right? What do you think your total drug bill is for the year?
                          BB: About $60,000, but it's going to be higher next year. Just this last year I had to add [blank]. Right now it's the number-one bodybuilding "supplement" in the competition ring. All these guys you see getting bigger, it's that. No question. Two years ago...I don't want to take nothing from [blank], really nice guy, nice family man, but physiquewise he was flat as a pancake. Now he's bigger, 20 to 30 pounds heavier. It's all [from this stuff]. [Blank] is heavy on it. Of course, we all are. I'm scared shitless.

bron: http://www.trulyhuge.com/pro_bodybuilding.htm
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Vraag me af hoe oud de huidige generatie bodybuilders wordt dan. Ook heb ik wel eens gehoord dat de huidige pro-bbers vooral door hun aanleg om tegen anabolen te kunnen de top bereiken
                            Lid van de 200 club

Comment

ook al gebruiken ze anabolen

ze trainen nog steeds harder dan wij
                              ze eten nog steeds strenger dan ons
                              ze weten veel meer over voeding
                              ze weten veel meer over trainen
                              ze weten veel meer over rust
                              ze weten veel meer over het lichaam

ze mogen dan wel anabolen gebruiken maar ze werken er wel hard voor
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Die pro's gebruiken alleen maar anabolen en spuiten in hun reet.
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X