IFBB Pro news.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nocerino View Post
    Is ook een hele andere klasse. Vind het wel mooi, in een jaar pro geworden en gekwalificeerd voor grootste event. En dat op 19 jarige (alhoewel, 3 jaar geleden was die ook 19) leeftijd. Maar
    Ja ik weet dat het een andere klasse is maar hij is echt zo'n showpikkie dat gewoon op het strand moet rondlopen. Z'n website zegt trouwens dat ie 18 is
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
      Ja ik weet dat het een andere klasse is maar hij is echt zo'n showpikkie dat gewoon op het strand moet rondlopen. Z'n website zegt trouwens dat ie 18 is
      Ik vind het ook een idiot met een übergay hoofd maar om hem nou als beachboy weg te zetten is gewoon onzin.... Vrij sick fysiek eerlijk is eerlijk.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by Gus View Post
        Jeff Sad op olympia.. ik vind dat zulke gasten daar niks te zoeken hebben. Die rug van big ramy op die foto met tanktop is wel een beetje te erg
        Steve cook gaat hem ownen, 4 weeks out:

paar dagen ervoor:

Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• In other news:

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

Kevin Levrone maakt zijn comeback, 2014 Arnold classic is de goal.
          Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
            Ik vermoed dat Allen doelt op het gebruik van synthol en niet zozeer doelt op het gebruik van roids.

Of niet?
            Ik doelde inderdaad op het gebruik van synthol.
            Er staat een filmpje van Ramy op youtube waar in het overduidelijk is dat zijn schouders vol zitten. Gelukkig is het nu hij met Dennis James werkt minder opvallend
            Last edited by Allen93; 07-09-2013, 10:56.

Comment

• Originally posted by haci View Post
              In other news:

https://www.facebook.com/photo.php?v...type=2&theater

Kevin Levrone maakt zijn comeback, 2014 Arnold classic is de goal.
              Ik zou het maar niet geloven als ik jouw was.
              Hij heeft al vaker gezegd een comeback te maken en dat is nooit gebeurd.
              Hoewel hij misschien wel de beste genetics OOIT heeft, hij is al 48 dus denk niet meer dat ie terug komt.

Comment

• Originally posted by Allen93 View Post
                Ik zou het maar niet geloven als ik jouw was.
                Hij heeft al vaker gezegd een comeback te maken en dat is nooit gebeurd.
                Hoewel hij misschien wel de beste genetics OOIT heeft, hij is al 48 dus denk niet meer dat ie terug komt.
                Beste OOIT gaat wel wat ver.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Beste OOIT gaat wel wat ver.
                  hahah dat mag je vinden. En oké misschien niet betere genetics als Coleman.
                  MAAR als je kijkt wat hij in een maar half jaar trainen kon bereiken, moet hij wel één van de beste ooit hebben.

Zo zag hij er off season uit als ik het goed heb.

en on stage

En dat voor een half jaar trainen :O

Comment

Ik dacht eerder aan The Myth.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

MAAR als je kijkt wat hij in een maar half jaar trainen kon bereiken, moet hij wel één van de beste ooit hebben.

en on stage

fout fout fout, foto twee is een oude foto.. foto één is een recentere foto.

op de eerste foto was hij al gestopt met competitief bodybuilden.
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
                        fout fout fout, foto twee is een oude foto.. foto één is een recentere foto.

op de eerste foto was hij al gestopt met competitief bodybuilden.
                        haha nee je begrijpt me verkeerd.
                        Ik bedoelde ook niet dat die 2 foto´s van het zelfde jaar zijn.
                        Ik probeerde een indicatie te geven hoe hij er ongeveer off-season en on stage uitzag
                        Last edited by Allen93; 07-09-2013, 12:15.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Ik dacht eerder aan The Myth.
                          Ik weet zo niet uit me hoofd wie dat is?
                          Blonde Myth was Lee Priest geloof ik.
                          Bedoel je Flex Wheerler?
                          Last edited by Allen93; 07-09-2013, 12:15.

Comment

• Olivia
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik weet zo niet uit me hoofd wie dat is?
                              Blonde Myth was Lee Priest geloof ik.
                              Je moet je diep schamen!

- Dave Tate

Comment

en on stage
                                yu

Ook al zijn deze foto,s inderdaad niet uit dezelfde tijd,hij stond wel bekend als iemand met een extreem spiergeheugen.
                                Toen hij eenmaal op een bepaald niveau zat qua tajermassa,kon hij dat in 6 maanden trainen weer bereiken.
                                Maar come back....echt niet
                                !

Al vind ik hem er nu beter bijstaan als toen.
                                Niet op deze bovenste foto,s maar ook recentere.i
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X