Rond half 4 zaterdag ochtend beginnen de vrouwen.
Olympia 2013
Collapse
X
-
Wat kai betreft, met alle respect naar zijn fysiek toe, maar dat die zich laat pijpen op het podium enz, is imo toch wel echt het punt van nee. Als mr olympia ben je ook boegbeeld voor de sport ;p
1. Jay
2. roelly
3. de rest
IRL:
1. phil
2. jay/kai
3. kai/jay
Denk ik, weet niet, denk dat jay 3rde word maar wie weet.
Comment
-
Ik vind zijn persoonlijkheid die hij laat zien op het bodybuilding gebied erg inspirerend. En als hij wat gay trekjes heeft, of het misschien wel is kan mij vrij weinig boeie. Wat hij verder in zijn prive doet moet hij lekker zelf weten.
Ieder zijn ding, en wat mij betreft maak het hem niet minder mr olympia waardig.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by aktito View Postp.s. hoe laat begint het gedeelte waar iedereen heel het weekend op wacht?Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostHij had zich laten pijpen op het podium ofzo, maar naast dat ook altijd die rare dansjes, dat apen gedoe en die rare pakjes, meh.
Maar neemt niet weg dat het een top atleet is met een geweldig fysiek die alle respect verdiend idd!Mind is everything.
Comment
-
Oh helemaal verkeerd begrepen dan, ze hadden het over het podium en weet ik veel, maar kon het filmpje zelf niet kijken want 3g deed pauper. Maar okay vergeef me, verkeerd begrepen dan, of hun hebben het verkeerd gepost.
Hoop dat ik niet net als vorig jaar in slaap val voordat het begint..
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostOh helemaal verkeerd begrepen dan, ze hadden het over het podium en weet ik veel, maar kon het filmpje zelf niet kijken want 3g deed pauper. Maar okay vergeef me, verkeerd begrepen dan, of hun hebben het verkeerd gepost.
Hoop dat ik niet net als vorig jaar in slaap val voordat het begint..
ik weet niet of hij hierin gepijpt werd op het podium want heb hem na 5sec weg geklikt“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
1 day ago -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
4 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-