Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Roelly.....echt verschrikkelijk zijn engels. Moet hij een film promoten waar hij in speelt en zegt hij leuk dat ik mezelf op tv zag, en dat was het. O.o?
Roelly.....echt verschrikkelijk zijn engels. Moet hij een film promoten waar hij in speelt en zegt hij leuk dat ik mezelf op tv zag, en dat was het. O.o?
Inderdaad. Leek alsof hij er helemaal geen zin in had. Interview liep ook echt voor geen meter
Dat lachje van hem is wel schattig :') Echt alsof die zich fucking awkward voelt omdat hij niet weet wat te zeggen
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Ik kan trouwens niet live mr olympia kijken omdat ik vroeg op moet. Een maat stuurt me een link zondagavond zodat ik nog niet weet wie wint. Ben benieuwd of het lukt zonder dat de winnaar verklapt wordt
Gewoon niet op bn/dbb/mb/flex/kijken de rest van de wereld doesnt give a crap
ik ga ook niet live kijken, wel een stukje maar kijk liever de herhaling..kan ik sneller doorspoelen want ik hoef echt niet alles te zien ;0
Het verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Comment