Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goeiemorgen, ik ga me zo even netjes voorstellen want nieuw maar ik moet het alvast even kwijt. Wat gaaf om Roelly in het midden te zien staan! Verder, Phil op 1.
Heeft iemand wat pics of een filmpje voor mij? Heb al gezien dat Jay m sowieso niet gaat worden. Ik hoopte dat hij ons zou verrassen. Net pics van roelly gezien, die staat er echt goed bij. Dennis Wolf ook. Iemand pics van kai en phil??
Heeft iemand wat pics of een filmpje voor mij? Heb al gezien dat Jay m sowieso niet gaat worden. Ik hoopte dat hij ons zou verrassen. Net pics van roelly gezien, die staat er echt goed bij. Dennis Wolf ook. Iemand pics van kai en phil??
Nee phil pakt weer zoals vorig jaar met kleine voorsprong de titel. Eigenlijk is mr olympia de afgelopen 2 jaar net als de spaanse voetbal competitie. Barcelona of Real wint en de rest doet mee voor spek en bonen
Jammer voor Jay, hoe is de volledige uitslag geworden, kan die even niet vinden ?
Volgensmij moeten ze vannacht nog op podium?
Correct me if i am wrong?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Ik zag namelijk deze tweet voorbij komen van Jay.
Thank you fans of las vegas it was a great show. Congrats to @PHILHEATH for win number 3. Be ready for Tomm night we bring the house down!!
Bij pre judging is de uitslag volgens mij eigenlijk altijd al beslist. Avondshow is meer voor de show
aah op die manier! maar ze zullen voor de avondshow niks loslaten over wie welke prijs lijkt mij
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
phil werd bij de eerste callout gelijk weer terug gezet in de rij. Dat betekend dat je jury hem niet meer willen vergelijken met de rest. Met andere woorden niemand komt bij jou in de buurt jij bent nr 1. Aangezien hij niet bij de rest van de callouts zat.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
Comment