Ik vind het best grappig om dit te lezen, toen ik me hierop aanmelden dacht ik dat er alleen maar mensen hier op deze forum zitten die echt net als de TE MASSA bodybuilder willen worden en zijn, zelf wil ik ook een aesthetic/calisthenic body hebben.
Zou jij een massa bodybuilder willen zijn?
Collapse
X
-
Buiten het feit dat het gewoonweg niet haalbaar voor mij is zou ik het ook niet willen.
Het doel voor mezelf is op een natuurlijke manier zo sterk mogelijk te worden en daarbij mijn ecto lichaam te voorzien van de nodige massa.
Buiten de sportschool om wil ik nog graag een overhemd passen waarbij het er niet awkward oogt .
Comment
-
Als ik een aantal jaar geleden in aanraking was gekomen met Bodybuilding, zoals ik het nu ken en dan bedoel ik natuurlijk het internet met alle info over de sport en de atleten, was het voor mij zeker een doel geweest.
Ik vindt het ontzettend vet om te zien, maar nu ben ik te oud en probeer ik zoveel als mogelijk uit mijn lichaam te halen om een beest te worden.I'm in transformation mode!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-