Maar goed, er zijn wel meerdere dingen waar je het aan kunt zien, denk aan hardheid, vasculariteit, gedrag/houding, acné, etc.
Zou jij een massa bodybuilder willen zijn?
Collapse
X
-
Originally posted by generation_iron View PostMaar goed, er zijn wel meerdere dingen waar je het aan kunt zien, denk aan hardheid, vasculariteit, gedrag/houding, acné, etc.
Kerel het is niet zo dat ik de discussie wil starten of op zoek maar je gaat er dan wel vanuit dat je diegene ( blijkbaar ) in zn nakie ziet want als je mij bijv. tegenkomt in een vest of jas kun jij het niet zien en zeer zeker niet aan me horen toch ??
Ik heb het zelf ook wel bij veel jongens in de sportschool of op feesten bv. dat ik denk van 100% zeker dat jij gebruikt maar dat is meer 1ste indruk dan dat ik er feiten voor heb.. snap je me ?
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostKerel het is niet zo dat ik de discussie wil starten of op zoek maar je gaat er dan wel vanuit dat je diegene ( blijkbaar ) in zn nakie ziet want als je mij bijv. tegenkomt in een vest of jas kun jij het niet zien en zeer zeker niet aan me horen toch ??
Ik heb het zelf ook wel bij veel jongens in de sportschool of op feesten bv. dat ik denk van 100% zeker dat jij gebruikt maar dat is meer 1ste indruk dan dat ik er feiten voor heb.. snap je me ?
nee als iemand een ruimtepak of boerka aan heeft kan ik het niet aan hun zien of ze roids gebruiken
en horen en zien zijn twee verschillende zintuigen, roids kan genoeg met je stembanden doen.. vooral bij vrouwen.Last edited by generation_iron; 27-03-2014, 13:36.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View Posthuh wat? wat schets jij nu weer voor voorbeelden?
nee als iemand een ruimtepak of boerka aan heeft kan ik het niet aan hun zien of ze roids gebruiken
en horen en zien zijn twee verschillende zintuigen, roids kan genoeg met je stembanden doen.. vooral bij vrouwen.
En stemverandering bij vrouwen vooral.. laat nou net het grootste deel van de gebruikers man zijn
Ik probeer je absoluut niet voor lul te zetten oid maar 9 vd 10 zegt dat ze niets gebruiken ( en roept er dan snel achteraan dat ze het NOOITTT gaan doen ) terwijl ik denk dat minimaal 5/10 wel wat doen en dat basser ik vooral op de groei die ikzelf constateer + dat diegenen vaak ineens heel fanatiek worden :P
Alleen bij de enorme beesten weet je het zeker ! Maar die hebben dus ook het meeste van de tijd een verhoogd nivo :P
Comment
-
Originally posted by Hooligan View PostWaar ik dus op doel is dat je iemand al moet kennen voordat hij gaat gebruiken om de echte verschillen te zien en horen ,zoals je wilt.
En stemverandering bij vrouwen vooral.. laat nou net het grootste deel van de gebruikers man zijn
Ik probeer je absoluut niet voor lul te zetten oid maar 9 vd 10 zegt dat ze niets gebruiken ( en roept er dan snel achteraan dat ze het NOOITTT gaan doen ) terwijl ik denk dat minimaal 5/10 wel wat doen en dat basser ik vooral op de groei die ikzelf constateer + dat diegenen vaak ineens heel fanatiek worden :P
Alleen bij de enorme beesten weet je het zeker ! Maar die hebben dus ook het meeste van de tijd een verhoogd nivo :P
Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ik ze er allemaal uit weet te plukken.
Comment
-
Originally posted by generation_iron View PostNiet mee eens, gooi mij in een gym neer waar ik nog nooit ben geweest en ik kan je er zo een aantal aanwijzen.
Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat ik ze er allemaal uit weet te plukken.
Comment
-
Weet genoeg kerels die al gekuurd hebben met een fysiek die geen reet voorsteld .
ken ook jongens die gewoon groeien op water en naturel zijn .
de debielen pik je er zo uit . Zijn vaak de jongens die je in de disco ziet met hun stringer tops , hun blinkend rode huid . Hun puisten en opgefokte hanengedragYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Ach, er zijn altijd lui die gebruiken en waar je het er niet direct aan afziet.
In mijn gym lopen er ook een paar rond die altijd in dikke hoodies, lange trainingsbroeken rondlopen. En ook nooit een stukje huid laten zien. Blijkt achteraf dat zij gebruiken, verklaart misschien wel waarom ze nooit in t-shirt lopen. Mogelijk om sides te verbergen?
Nu zijn die fysieken die bij mijn gym rondlopen en gebruiken zeker niet om onder de indruk van te zijn, dus vandaar dat ik er nooit wat achter zocht. Ken ook mensen die nu eenmaal graag in dikke truien trainen etc, dat zal ik niet gauw doen, want dan zweet ik me helemaal kapot.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostAch, er zijn altijd lui die gebruiken en waar je het er niet direct aan afziet.
In mijn gym lopen er ook een paar rond die altijd in dikke hoodies, lange trainingsbroeken rondlopen. En ook nooit een stukje huid laten zien. Blijkt achteraf dat zij gebruiken, verklaart misschien wel waarom ze nooit in t-shirt lopen. Mogelijk om sides te verbergen?
Nu zijn die fysieken die bij mijn gym rondlopen en gebruiken zeker niet om onder de indruk van te zijn, dus vandaar dat ik er nooit wat achter zocht. Ken ook mensen die nu eenmaal graag in dikke truien trainen etc, dat zal ik niet gauw doen, want dan zweet ik me helemaal kapot..
Comment
-
Je kan toch ook onder de puisten zitten en niet kuren? (Ik ben er ook zeer gevoelig voor)
Ik train bijna altijd in een hoodie ,omdat ik voor mezelf train en niet voor andere. (En omdat ik het fijn vind)
De laatste tijd train in weleens in een tank en dan krijg ik nog steeds te horen dat men me niet herkende en dat het vrij "groot" (wat is groot) oogt,maar ik blijf me nog steeds te veel bekeken vinden.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Met kuren en acne heeft iemand toch een aantal weken een slechte huid, en een aantal weken een goede huid? Iemand die van zichzelf een gevoelige huid heeft, heeft er vaak veel meer schommeling in?
Verkeerde voeding of stress (zeker icm de verkeerde periode in de maand) is ook altijd te zien aan mijn huid. Maar met een paar dagen is dat ook weer weg?
Net als bijna al het andere wat genoemd is: het hangt toch volledig af van het contrast? Van de veranderingen in de loop der tijd enzo?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
6 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-