Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dan ben je wel lomp bezig geweest als jij een trein ziet aankomen vol gas en jij gaat op laatste nog voorbij en dan op je bek? gozer is top fit ....maarja
Dan ben je wel lomp bezig geweest als jij een trein ziet aankomen vol gas en jij gaat op laatste nog voorbij en dan op je bek? gozer is top fit ....maarja
Ja het verhaal is een beetje raar. Zal denk ik misschien nog een week of 4 duren voor we horen dat die misschien wel zwaar depressed was ofzo.
Nice, wist niet dat hij gediend had bij Defensie. Verklaart wel voor groot gedeelte zijn mindset en "can do" mentaliteit. Zie je toch vaker terug bij (oud-)militairen naar mijn idee.
Moet een donders mooi leven gehad hebben als ik zo'n promo vid bekijkt, zonde dat het dan wel zo moet eindigen. Fysiek blijft top verder van hem, altijd geweest.
Maar jammer genoeg, zie ik (bijna) elke dag opnieuw dat mensen hun leven riskeren langs de sporen of op overwegen... Een inschattingsfout of een misstap en dan heb je het vlaggen...Uiteindelijk is bovenstaand het resultaat en dan mag het rouwen beginnen...
Zou het niet zo zijn dat er wel degelijk overleg is geweest mbt de fotoshoot?
Neem aan dat hij vast niet zo'n imbeciel was die zomaar ff op het spoor gaat staan.
Of is dit nu een hele rare gedachten aangezien niemand dit aankaart?
Dan nog blijft het een vaag verhaal. Ik heb fotos van de plek gezien. Je kan beiden kanten een kilometer kijken. Plus ook al struikelt hij, waarom staat hij 1 meter van een razende trein??
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment