Heiko....gatver

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tjaaaa View Post
    Zullen we jou er ook meteen opgooien dan?
    Prima plan, en van jou draaien we frikadellen.
    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Waarom omdat hij andere idealen nastreeft dan jou??
      Nee..omdat dit toch verder gaat dan gespierd zijn?

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Prima plan, en van jou draaien we frikadellen.
        Als we dan van jou gehaktballen maken is het feest compleet

Comment

@tjaaaa

Te laat om het te corrigeren. Bij deze mijn excuses. Was niets persoonlijks.
          Maar ik vind Heiko dus persoonlijk gezien veel te stierachtig.
          No hard feelings ok?

Comment

@ ophaler

Tuurlijk man beetje humor is niks mis mee

Comment

Zo iemand moeten ze slachten en op de barbeque gooien. Getver wat een rund!
              LoL heldenopmerking

Comment

Nou...hij zal goeie steak opleveren denk je niet?

Comment

Zo iemand moeten ze slachten en op de barbeque gooien. Getver wat een rund!

Goed idee! Zouden ze met al die chemische massa idioten van tegenwoordig moeten doen. Zodat we weer terug kunnen naar types als Frank Zane en Arnold die de Olympia winnen in plaats van een of ander gedrocht.

Comment

En die gasten gebruikten niks zeker?

Comment

@ El Oso

Euhhh...kerel? Die gasten waren ook chemische bodybuilders hoor..
                      Het gaat mij niet zozeer om het gebruik van AS (dat moet ieder voor zich uitmaken) maar het ging mij om de hoeveelheid massa die tegenwoordig nodig is (of de massa die iedereen VIND nodig te hebben) om jezelf bodybuilder te noemen.

Comment

@ El Oso

Euhhh...kerel? Die gasten waren ook chemische bodybuilders hoor..
                        Het gaat mij niet zozeer om het gebruik van AS (dat moet ieder voor zich uitmaken) maar het ging mij om de hoeveelheid massa die tegenwoordig nodig is (of de massa die iedereen VIND nodig te hebben) om jezelf bodybuilder te noemen.

Ja gaat mij ook om die massa van tegenwoordig, ik vind dat gewoon lelijk. Dat ze gebruiken maakt niet uit. Dat ze er tegenwoording uitzien als freaks i.p.v atleten vind ik gewoon niks.

Comment

Heiko Kallbach - Bodynet Gallery

Comment

Nou, ik heb er wel respect voor dat hij zoveel massa weet op te bouwen. Nou weet ik zelf niks af van anabolen (of wat hij ook gebruikt) maar het lijkt me niet zo dat je die troep er inspuit en maar afwacht. Hij zal er toch hard voor moeten trainen en goed moeten eten. Dus in dat opzicht vind ik het knap wat hij heeft bereikt, het zal mij niet lukken in ieder geval.

Maar als je vraagt vind ik 't mooi? Dan is 't antwoord een volmondige 'Nee!'. Ik zie ook liever een mooie spierendefinitie met een V-vorm, maar ieder zijn eigen ding. En we moeten elkaar meningen/keuzes respecteren, iedereen heeft zo zijn eigen idealen. Dat is mijn mening in ieder geval!
                            An eye for an eye makes the whole world go blind

Comment

Ik snap het niet zo goed dat jullie zo heftig reageren op iemand ze uiterlijk, als het niet bevalt kijk je er toch niet naar.
                              Wat mij betreft zegt het meer over de mensen zelf als ze zo reageren, ik vraag me af of jullie het hem ook in ze gezicht zouden zeggen.

Comment

Als je op een podium/tijdschrift/gallerij etc gaat staan, dan doe je dat om 'gekeurd' te worden. Dan kan je dus complimenten/gezeik/flauw geouwehoer/respect en ga zo maar door krijgen. Heel normaal toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X