Heiko....gatver

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

En sterk is ie ook niet. Wil iemand die kerel een handje helpen? Heeft er iemand nog een zusje van rond de 10? Die moet de klus wel kunnen klaren

Heiko Kallbach - Bodynet Gallery

Comment

En omdat ie niet sterk is vind ik er al geen fuck aan.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

u

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        En omdat ie niet sterk is vind ik er al geen fuck aan.
        als ik jou zo op die foto zie ,ik ook maar vocht.
        dus je zou alleen maar ordelen als je ook zo eruit zag.
        ieder zijn ding jij doet aan fitness hij doet aan bodybulding

Comment

Wat een bullshitreply leipe ouwe.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
            als ik jou zo op die foto zie ,ik ook maar vocht.
            dus je zou alleen maar ordelen als je ook zo eruit zag.
            ieder zijn ding jij doet aan fitness hij doet aan bodybulding
            Ten eerste ben ik weldegenlijk sterk, ten tweede doe ik niet aan fitness en/of bodybuilding maar aan krachttraining en ten derde: laat JIJ maar eens een foto zien van jouw wonderfysiek. Nee? Dan heb jij ook werkelijk totaal geen recht van spreken menneke.

Comment

warom

Originally posted by GeneralIx View Post
              Wat een bullshitreply leipe ouwe.
              warom dan dus dan zijn de rest van de bodybulders ook niks.
              alleen zijn van heiko de spieren dicht op elkaar dat maakt hem zo groot.
              groot worden is een verslaving toch,wij zijn maar met zijn allen aan het uitzoeken hoe we het beste eruitkomen te zien toch.
              En iedereen smijt maar met de kilos of het niks is,kijk maar naar je zelf hoe langzaam het gaat om groot te worden .
              Dus alles bij elkaar iedereen praat maar en hebben veel kennis,maar groot worden nee hoor.
              Om zo te worden komt heel wat bij kijken.

Comment

@ Leipe ouwe

Het hele topic gaat ook over meningen. Een kamp vind het helemaal niks (waar ondergetekende bij hoort) en het andere kamp vind het geweldig. Niks mis met een mening. Maar ga niet lopen vertellen dat dit is zoals het hoort.

Comment

warom dan dus dan zijn de rest van de bodybulders ook niks.
                  alleen zijn van heiko de spieren dicht op elkaar dat maakt hem zo groot.
                  groot worden is een verslaving toch,wij zijn maar met zijn allen aan het uitzoeken hoe we het beste eruitkomen te zien toch.
                  En iedereen smijt maar met de kilos of het niks is,kijk maar naar je zelf hoe langzaam het gaat om groot te worden .
                  Dus alles bij elkaar iedereen praat maar en hebben veel kennis,maar groot worden nee hoor.
                  Om zo te worden komt heel wat bij kijken.
                  True, het is een gigantische uitdaging om zo te worden als Heiko. True, de meesten hier proberen groot te worden. Probleem wat ik heb met je vorige reply is tweeledig:
                  1) de ophaler traint meer voor kracht dan hypertrofie, is dus niet vergelijkbaar.
                  2) door iedereen het recht te ontzeggen om een negatieve mening te geven op Heiko zolang ze niet zo groot en breed zijn, is onzin. Hiermee sluit je 99% uit van de mensen. De enige manier om zo groot te worden is ook door aan de steroĂŻden te zitten, en je sluit dus alle naturals al uit. De mensen hier die wel kuren zijn m.u.v. misschien 5 man tops de helft zo groot. De mensen die wel (bijna) zo groot zijn, trekt het grote fysiek. Je elimineert dus effectief iedereen die en negatieve mening zou kunnen hebben over Heiko.
                  Vandaar de opmerking: bullshit reply.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

oke

True, het is een gigantische uitdaging om zo te worden als Heiko. True, de meesten hier proberen groot te worden. Probleem wat ik heb met je vorige reply is tweeledig:
                    1) de ophaler traint meer voor kracht dan hypertrofie, is dus niet vergelijkbaar.
                    2) door iedereen het recht te ontzeggen om een negatieve mening te geven op Heiko zolang ze niet zo groot en breed zijn, is onzin. Hiermee sluit je 99% uit van de mensen. De enige manier om zo groot te worden is ook door aan de steroĂŻden te zitten, en je sluit dus alle naturals al uit. De mensen hier die wel kuren zijn m.u.v. misschien 5 man tops de helft zo groot. De mensen die wel (bijna) zo groot zijn, trekt het grote fysiek. Je elimineert dus effectief iedereen die en negatieve mening zou kunnen hebben over Heiko.
                    Vandaar de opmerking: bullshit reply.
                    oke dat is jou mening, het zijn niet alleen de roids, eten ook want dat is de grooste opgave denk zelf maar aan 7000 calorien naar binnen te werken.
                    En dan manden lang.
                    het was niet kwaad bedoeld allemaal maar ik vond het en beetje speels alemaal.

Comment

oke dat is jou mening, het zijn niet alleen de roids, eten ook want dat is de grooste opgave denk zelf maar aan 7000 calorien naar binnen te werken.
                      En dan manden lang.
                      het was niet kwaad bedoeld allemaal maar ik vond het en beetje speels alemaal.
                      Zeg ook niet dat het alleen de roids zijn, zeker niet. Pro zijn vereist perfectie in alles, voeding, training, rust, roids. Het enige wat ik zei is dat dat fysiek alleen niet natural te halen is. Je hebt er gewoon roids voor nodig.

sigpic

Comment

Zeg ook niet dat het alleen de roids zijn, zeker niet. Pro zijn vereist perfectie in alles, voeding, training, rust, roids. Het enige wat ik zei is dat dat fysiek alleen niet natural te halen is. Je hebt er gewoon roids voor nodig.
                        Het probleem tegenwoordig is dat het daar niet meer bij blijft maar dat ze ook vol zitten met groeihormoon. Waardoor je de die lelijke massamonster look van tegenwoordig krijgt.

Het is niet meer estetisch zoals vroeger maar gewoon een freakshow geworden.

Comment

Kijk..da's nou eens perfect omschreven el oso..

Comment

Schijnt vooral de IGF1 te zijn die de organen doet groeien. Ben het verder wel met je eens.

sigpic

Comment

IGF1?

Wat is dat nou weer?

Comment

Hier een linkje naar wat informatie.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X