Ronnie Coleman e.a. Zijn er members die dit nog mooi vinden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by RobertoBB View Post
    ik vind het wel mooi, maar in nederland heb je zoiezo niet zulke bodybuilders, mijn streven is vn damme en stalone zoiets
    Ed van Amsterdam? Of hoe die gozer heet. Nederlandse Mr. O deelnemer. Eindigt meestal rond de 10e plek.

Je kan niks anders dan bewondering hebben van hun doorzettings vermogen en discipline. Ben ik het helemaal mee eens. Maar zulke lichamen zijn...bah. Vind het er niet uitzien buiten de competities om. Geef mij maar
    http://www.bodypage.nl/Mike_Mentzer.JPG
    En zo'n lichaam zou ik ook willen, maar je moet er helaas voor kuren.

Comment

Dat is bokito

Comment

frank zane zijn lichaam vind ik nog wel iets hebben.

is dat een bodybuilder van in de tijd dat er nog niet zoveel gekuurd werd ofzo? want zo overdreven groot vind ik hem niet (net iets te groot om mooi te zijn maar niet monsterachtig groot) en hij is toch MR olympia geweest als ik me niet vergis

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Ed van Amsterdam? Of hoe die gozer heet. Nederlandse Mr. O deelnemer. Eindigt meestal rond de 10e plek.

Je kan niks anders dan bewondering hebben van hun doorzettings vermogen en discipline. Ben ik het helemaal mee eens. Maar zulke lichamen zijn...bah. Vind het er niet uitzien buiten de competities om. Geef mij maar
          http://www.bodypage.nl/Mike_Mentzer.JPG
          En zo'n lichaam zou ik ook willen, maar je moet er helaas voor kuren.
          Ed is heel groot hoor vergis je niet en heb een paar keer naast hem gestaan nou hij is monsterlijk hoor,hij woonde vroeger vlak bij mij hier in de stad en toen was hij al behoorlijk groot.
          heb nog in die tijd een clen kuurtje van hem gehad haha..hij was daar toen niet vies van.greetzz.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
            frank zane zijn lichaam vind ik nog wel iets hebben.

is dat een bodybuilder van in de tijd dat er nog niet zoveel gekuurd werd ofzo? want zo overdreven groot vind ik hem niet (net iets te groot om mooi te zijn maar niet monsterachtig groot) en hij is toch MR olympia geweest als ik me niet vergis
            Hij was ook niet overdreven groot. Meen dat hij maar een kg of 80 woog.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Hij was ook niet overdreven groot. Meen dat hij maar een kg of 80 woog.
              maar hij is toch ooit Mr olympia geweest?? niet?

dus stamt dat nog van de tijd dat er niet zoveel 'gebruikt' werd??

Ohja en bij welke lengte hoort die 80kg dan?

Comment

Mr Olympia - Wikipedia

3 keer dus

Comment

Volgens mij 1m72 (5'9). Hij is 3x mr O geweest.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ik ben 1m73 en dat is net 5'8 dus is hij wel meer als 1m72 )

Comment

heb het opgezocht. 1m75 was hij en zijn gewicht op Mr olympia wedstrijden schommelde tussen de 83 en 86kg.

Ja frank zane heeft voor mij een van de mooiste bodybuilding lichamen, supergespierde benen vind ik echt afschuwelijk die van hem vallen nog mee. Mooie borst en schouders enkel de armen mogen wat minder vind ik

Comment

ronnie coleman de grootste de beste en mooiste bodybuilder tot nu toen alles perfect aan hem en super mooie borstkas vind de borst van de meeste bodybuilders 10 keer niks maar van ronnie 1 van de mooiste.

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                          maar hij is toch ooit Mr olympia geweest?? niet?

dus stamt dat nog van de tijd dat er niet zoveel 'gebruikt' werd??

Ohja en bij welke lengte hoort die 80kg dan?
                          Volgens mij werd er toen net zoveel gekuurd alleen met minder verschillende soorten as, ik geloof dat swarzenegger 24/7 aan de bollen zat.

Comment

Ronnie Coleman heeft btw een "Myostatin Gene Disfunction" Als je er te veel van hebt belemmerd dit de spiergroei. Als je Coleman zo bekijkt, heeft hij precies 0,0 myostatin in zijn lichaam zitten

Comment

Nou is het natuurlijk wel zo dat ze er niet dagelijks zo uitzien..
                              En mjah..ik vind er gasten tussenzitten die er nog 'normaal' geproposioneerd uitzien. Niet té overdreven, maar 'gewoon' gespierd.

Persoonlijk zou ik al blij zijn met de helft ervan
                              Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Inderdaad erg mooi is het niet.
                                Vind het gewoon TE groot
                                Stel je voor broeken kopen waar die Benen in passen
                                Volgens mij is hij ook politie agent? of geweest?
                                Zou niet graag tegenover hem staan
                                Dan kan ik wel snel rennen!!
                                Wat een beer!
                                Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X