geen grappe met deze man
Ronnie Coleman e.a. Zijn er members die dit nog mooi vinden
Collapse
X
-
ik heb wel respect voor hem vooral na dit filmpje
YouTube - Ronnie Coleman bodybuilder
een zo'n dumbell weegt net zoveel als mij met een tien kilo dumbell vast
maar mooi is echt wel anders....
Comment
-
Kijk ik meestal doorheen..Moet bij ons regelmatig mijn lach inhouden..Loopt zo'n gespierde spijker rond alsof ie zweren onder zijn armen heeft, begint ie aan zijn oefeningen schreeuwt ie zowa moord en brand! En als het nou zwaar was..meeste wat hij trekt aan gewicht doen de meeste hier met 1 hand...kijk dás irritant!Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostVind het knap, maar daarmee is ook alles gezegd.
Het is zo rond, dat ik het niet eens meer zo mannelijk vind. En uuhm vind het maar een rare gedachte dat de omtrek van hun arm en mijn taille niet zo gek veel verschilt"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Ronni is een van de beste bodybuilders. Hij heeft al die jaren keihard gewerkt om dit te bereiken. Vind het persoonlijk niet mooi, maar ook niet lelijk. Ik zou zelf in ieder geval nooit zo willen worden.
Ik ben al blijf als ik de helft van zijn spiermassa zou hebben. Ik heb zo'n vermoeden dat er hier veel meer zijn die er zo over denken. Ronni bestaat uit 99 procent pure spieren. Hij is tevens ook een van de sterkste bodybuilders ooit, daar kan iemand zoals Heiko nog eens wat van leren.
Comment
-
Klopt. In de tijd dat hij nog regerend mr Olympia was kreeg hij dat stempel idd opgeplakt. En het is waar. Big Ron was ook voormalig powerlifter en deed ook aan sterkste man training bij wijlen en tijd. Ik heb trainingsvideo's gezien van de beste man. Ik was diep diep diep onder de indruk van zijn brute kracht.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Hij is inderdaad het schoolvoorbeeld van perfectie als het op bodybuilding aankomt, hij heeft verreweg de beste genen als je het zo eens nagaat.
Maar nu even een vraag: ik heb een filmpje gezien waarin hij zegt dat hij maar 5 tot 5 uur en half slaapt per dag, en hij gaat pas om 3 uur slapen meestal. Ik dacht dat rust zo'n belangrijk onderdeel was voor spieren te kweken?!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...5 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-