Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Je hebt nog tijd genoeg om er verandering in te brengen Tika
erg aardig van je! Ben der druk mee bezig. Het ermee bezig zijn geeft al een hele positieve boost! Moet wel iets meer geduld hebben met het zien van resultaat. Shehab heeft dit ook niet in 3 mnd bereikt.. een mooi voorbeeld!
Oneens, Markus Ruhl heeft goede massa en is vaak droog. Maar geen wow
blijft toch een kwestie van smaak lijkt me zo. Markus Ruhl is een pracht van een BB maar mist uitstraling wat mij betreft. Shehab straalt, goede verdeling (ondanks paar zwakke puntjes), is knetterdroog, heeft massa.
Persoonlijk vind ik meer massa/ groter, niet altijd mooier.. maar thats me.
Ronnie Coleman vind ik niet zo mooi.. (sorry!).
vind atleten zoals Dexter Jackson en Kevin Levrone mooier. Kevin is trouwens al jaren mijn favourite! gewoon een lekker ding!
Oneens, Markus Ruhl heeft goede massa en is vaak droog. Maar geen wow
Qua bruutheid (vorm van bruut?) zeg ik zeker wel WOW!
Maar vind hem inderdaad geen mooi fysiek hebben. Zeker wel dikke massa, maar geen mooie symmetrie. Qua lijnen en verhoudingen vind ik Kevin Levrone toch echt een van de betere fysieken hebben, althans back in the days dan om het zo maar ff te zeggen.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment