Originally posted by FlorisPL
View Post
Greg Plitt, wat een fysiek
Collapse
X
-
Originally posted by El Magico View PostIk zit er aan te denken om ff een maandabbo'tje te nemen op die site van hem.. is maar 9.95 dollar, dat is iets van 6 euro. Ik denk dat hij toch wel het een en ander qua voeding en motivatie weet wat ik nog niet weet.. Iemand ervaring met zo'n membership?
Hij neemt idd maar 1 maaltijd per dag, en zit qua verhouding E/V/K op 3:2:1.
Maar hij maakt ook duidelijk dat hij 1x per dag kan eten omdat hij zijn fysiek zo wilt houden. Hij heeft tevens ook tijdens opbouw zijn vet onder de 10% gehouden. voor opbouw raadt hij aan om 3:2:1 e/k/v te doen, en hij heeft een manier om behoefte uit te rekenen, die ook rekening houdt met het feit dat je ecto, meso of endo bent.
Verder pakt hij in zijn post-wo shake 0,4x bw eiwitten, 0,8x dextrose, glutamine, tribillus, no-booster, creatine en bcaa's wat ik zo 1,2,3 weet.
Vind verder zijn trainingen machtig, maar ik doe ze niet zoals hem, maar gebruik wel veel van zijn oefeningen, die hij goed laat zien en ook uitlegt wat je pakt, en wat je ermee kan doen (massa of shapen).
Hij blijft zo droog omdat hij iedere avond een uur LIT cardio doet, voor het slapen gaan, plus dat zijn trainingen ook flink je uithoudingsvermogen vergroten.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Originally posted by SteefDK View PostIk ben member, is die 7 euro zeker waard als je alle trainingsvideo's en blogs kijkt.
Hij neemt idd maar 1 maaltijd per dag, en zit qua verhouding E/V/K op 3:2:1.
Maar hij maakt ook duidelijk dat hij 1x per dag kan eten omdat hij zijn fysiek zo wilt houden. Hij heeft tevens ook tijdens opbouw zijn vet onder de 10% gehouden. voor opbouw raadt hij aan om 3:2:1 e/k/v te doen, en hij heeft een manier om behoefte uit te rekenen, die ook rekening houdt met het feit dat je ecto, meso of endo bent.
Verder pakt hij in zijn post-wo shake 0,4x bw eiwitten, 0,8x dextrose, glutamine, tribillus, no-booster, creatine en bcaa's wat ik zo 1,2,3 weet.
Vind verder zijn trainingen machtig, maar ik doe ze niet zoals hem, maar gebruik wel veel van zijn oefeningen, die hij goed laat zien en ook uitlegt wat je pakt, en wat je ermee kan doen (massa of shapen).
Hij blijft zo droog omdat hij iedere avond een uur LIT cardio doet, voor het slapen gaan, plus dat zijn trainingen ook flink je uithoudingsvermogen vergroten.Failure is your friend
Comment
-
Hij traint om 6 uur 's ochtends, vaak alleen op een eiwitshake.
Dan pakt hij wel post-wo, en in de middag een maaltijd. Casseine weet ik zo 1,2,3 niet, maar lijkt mij wel. Maar hij heeft 1 hoofdmaaltijd, en verder zijn koelkast vol met goede eiwitbronnen, dus pakt hij tussendoor weleens garnalen, gerookte zalm oid.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html
Comment
-
Haha, natural... ik blijf het nog steeds lachwekkend vindenThe Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostOriginally posted by sunamila View Posthij is niet alleen knap en sexy maar ook slim en een gevoel.niet zoals de meeste knappe gasten
Er zijn bijvoorbeeld veel vrouwen die deze man aantrekkelijk vinden na het bekijken van zijn foto's en daardoor ter plekke beslissen dat hij sympathiek en zelfverzekerd is, iemand die je kunt vertrouwen:
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door hivetechsolutionsOur Digital Marketing Company in Fort Worth TX, is dedicated to providing cutting-edge digital marketing solutions tailored to your business needs. We...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
-
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x
- 80kg 2x4
Deadlift:
- 163kg 1x
- 120kg 5x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door roloffrobert986Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
4 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
5 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
6 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment