Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (young builder @ Jul. 29 2005,12:34)]is dat Jay zijn side raises bij zijn schoudertraining???
weeral een pro die zijn oefeningen zo snel uitvoert, ik begrijp het niet hoor...
ja heb ik ook al opgelet , wanneer spannen ze hun spier aan en wanneer bieden ze weerstand bij het negatieve gedeelte
maar volgens mij zijn het altyd on season films bij het aftrainen ...
Citaat[/b] (young builder @ Jul. 29 2005,12:34)]is dat Jay zijn side raises bij zijn schoudertraining???
weeral een pro die zijn oefeningen zo snel uitvoert, ik begrijp het niet hoor...
Waarschijnlijk om zo snel mogelijk zoveel mogelijk bloed in zijn middelste schouderkop te jagen!
Uit de mails van Jay heb ik begrepen dat hij dit doet om ze voor te vermoeien!
En in de bulk traint hij anders in de cut train je meer op de pomp die je krijgt!
Massa winnen doe je immers niet het gaat erom dat je je spieren een prikkel geeft en goed laat doorbloeden!
Misschien een leuk polletje waard??
Jay Cutler's One step closer nu te koop bij mij info per PM
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment