Hoe downen jullie bb films...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe downen jullie bb films...

hallo
    ik heb even een vraagje over het downloaden van BB films. Een tijdje geleden heeft spiros een aantal films in dit tocpic gezet (nog bedankt he ). De meeste films kan ik wel downloaden. Het is helaas geen dvd kwaliteit maar dat kan ik er miss wel van maken. Maar ik zou nog graag een aantal films van Jay Cutler en Ronnie Coleman willen.

Nu is mijn vraag hoe jullie aan films komen. Ik heb er wel 1 gedownload via limewire maar de kwaliteit was nogal slecht . En zetten jullie ook ondertitels onder de films? Ik snap een film ook wel in het engels maar ondertiteling zou iets makkelijker zijn....dus als iemand weet waar je nog meer goeie shit kunt downen....

tell me

gr
    Trainingslog Farmboy:

heb er 5 via limewire. 2 van jay en 2 van ronny en 1 van flex wheeler. idd is de flex wheeler echt slecht van kwaliteit. de andere 4 zijn stuk beter. 1 van jay is echt goeie kwaliteit met full screen. vind het niet tegenvallen.
    dit zijn films van een uur of langer.
    heb er ook paar van 10 minuten ofzo

ps.. light weight
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by bruce
      heb er 5 via limewire. 2 van jay en 2 van ronny en 1 van flex wheeler. idd is de flex wheeler echt slecht van kwaliteit. de andere 4 zijn stuk beter. 1 van jay is echt goeie kwaliteit met full screen. vind het niet tegenvallen.
      dit zijn films van een uur of langer.
      heb er ook paar van 10 minuten ofzo

ps.. light weight
      wat moet je in tikken dan bij limewire. ik kan ze daar niet vinden

Comment

@ bruce: Welke film van Jay Cutler is dat met die goeie kwaliteit? Kheb er net 1 gedownload (Jay Cutler, Ripped to Shreds) en die kwaliteit is nog niet zo heel goed....

@ baricade: Gwoon bij limewire op video's zoeken. Dan de naam van de bodybuilder intypen en dan downen
        (ik zou wel een film nemen met de meeste mb's. Die zijn vaak duidelijker)
        Trainingslog Farmboy:

Comment

Ik download al mijn films via een newsserver. Geen BB films, maar gewone dan, maar ik denk dat er vast wel ook BB films opstaan. Constante snelheid (ong. 20 mbit ) en vrijwel geen fake bestanden.
          Life is pain
          Pain is French bread

Comment

new improved and beyond. heet die goede kwaliteit van jay.

intikken bij titel: jay cutler of ronny coleman
            en dan de films pakken van 600mb ofzo
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kben alweer bezig
              Trainingslog Farmboy:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...