Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,09:25)]Hé Curiosio, leuk als je mijn posts gaat zitten aanpassen hoor maar ik reageerde wel degelijk op de vraag van Snipke en jouw antwoord daarop!
Dus als je het niet erg vind pas ik de naam in mijn post weer effe aan, wordt anders een beetje een zooitje...
Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,09:25)]Hé Curiosio, leuk als je mijn posts gaat zitten aanpassen hoor maar ik reageerde wel degelijk op de vraag van Snipke en jouw antwoord daarop!
Dus als je het niet erg vind pas ik de naam in mijn post weer effe aan, wordt anders een beetje een zooitje...
shannase heeft volkomen gelijk ivm mijn stats, heb er een volledig jaar over gedaan om van 60 kilo naar 75 te geraken, ik ben iemand die niet snel in massa zal aankomen omdat ik een redelijk snel metabolisme heb, dus shannasse alvast vriendelijk bedankt voor je antwoord
het probleem bij mij zit rond de buikstreek, daar stapeld zich een beetje vet op door het vele eten dat ik het laatste jaar gedaan heb. Ben nu het eten een beetje aan het afbouwen maar gaat niet eenvoudig want heb het meeste van de dag nog honger. Graag had ik nog geweten wat juist lijnzaadolie doet (heb daar al veel van gehoord). En glutamine mag ik ook dus best gebruiken lees ik hier,daar ik naturel train neem ik enkel eiwitten als suplement en voor de rest niks anders.
vlaszaad olie, lijnzaad olie wat de werking betreft maakt het niet uit, wat de smaak betreft....je ..uh... dat weet ik niet.
Bij beide producten gaat het natuurlijk om de omega 3 vetzuren.
Je lichaam heeft omega 6 en 3 nodig. de eerste is geen enkel probleem door onze hedendaagse voeding maar omaga 3 is moeilijker of je moet net zoals veel board members vis eten of lijnzaad olie elke dag nemen. Voor velen is de smaak een probleem maar je kan het ook gewoon in je shake gooien.
Grtzzz Ax
P.S Shannasse, een expert ben ik absoluut niet hoor...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment