Wat te doen om droger te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,09:25)]Hé Curiosio, leuk als je mijn posts gaat zitten aanpassen hoor maar ik reageerde wel degelijk op de vraag van Snipke en jouw antwoord daarop!
    Dus als je het niet erg vind pas ik de naam in mijn post weer effe aan, wordt anders een beetje een zooitje...  
    Foei foei MR.C  
    Grtzzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 05 2003,10:32)]Foei foei MR.C      
      Grtzzzzzz Ax    

PS Je bent wel lekker bezig met al die plaatjes hè Ax, net een nieuwe site ontdekt ofzo?!?

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 05 2003,10:32)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 05 2003,09:25)]Hé Curiosio, leuk als je mijn posts gaat zitten aanpassen hoor maar ik reageerde wel degelijk op de vraag van Snipke en jouw antwoord daarop!
        Dus als je het niet erg vind pas ik de naam in mijn post weer effe aan, wordt anders een beetje een zooitje...  
        Foei foei MR.C      
        Grtzzzzzz Ax    
        Lees dan ook goed Ax ik ging helemaal van jou uit

Shannasse...
        Attached Files
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ah... wat een lief plaatje!
          Ben niet boos hoor!

Comment

[Automated by GetSmile]
            DUM SPIRI SPERO

Comment

Comment

shannase heeft volkomen gelijk ivm mijn stats, heb er een volledig jaar over gedaan om van 60 kilo naar 75 te geraken, ik ben iemand die niet snel in massa zal aankomen omdat ik een redelijk snel metabolisme heb, dus shannasse alvast vriendelijk bedankt voor je antwoord
                het probleem bij mij zit rond de buikstreek, daar stapeld zich een beetje vet op door het vele eten dat ik het laatste jaar gedaan heb. Ben nu het eten een beetje aan het afbouwen maar gaat niet eenvoudig want heb het meeste van de dag nog honger. Graag had ik nog geweten wat juist lijnzaadolie doet (heb daar al veel van gehoord). En glutamine mag ik ook dus best gebruiken lees ik hier,daar ik naturel train neem ik enkel eiwitten als suplement en voor de rest niks anders.

Grtz
                stil growing

Comment

You're welcome Snipke!

Comment

Zo kan het wel weer Snipke straks krijgt ze het nog in haar bolletje

Greets...

Comment

maar nu heeft nog niemand gereageerd op mijn vraag, wat juist vlaszaadolie doet en waar het goed voor is
                      stil growing

Comment

Lijnzaadolie toch?
                        Zitten 'goede' vetten in dat weet ik, maar Ax is de expert...

Comment

vlaszaad olie, lijnzaad olie wat de werking betreft maakt het niet uit, wat de smaak betreft....je ..uh... dat weet ik niet.
                          Bij beide producten gaat het natuurlijk om de omega 3 vetzuren.
                          Je lichaam heeft omega 6 en 3 nodig. de eerste is geen enkel probleem door onze hedendaagse voeding maar omaga 3 is moeilijker of je moet net zoals veel board members vis eten of lijnzaad olie elke dag nemen. Voor velen is de smaak een probleem maar je kan het ook gewoon in je shake gooien.

Grtzzz Ax

P.S Shannasse, een expert ben ik absoluut niet hoor...

DUM SPIRI SPERO

Comment

Je wordt het vanzelf hoor Ax, als je tenminste nog bezig bent met je 'project'....

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 07 2003,17:18)]Je wordt het vanzelf hoor Ax, als je tenminste nog bezig bent met je 'project'....  
                              Expert niet maar je weet er erg veel vanaf
                              Hoe staat het eigenlijk met je project, heeft een paar weken stilgelegen uiteraard.

Greets...

Comment

Dat project ben ik niet vergeten Mr.C. Maandag ga ik er weer mee verder.

Grtzzzzzzz Ax
                                DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X