speciale borsttraining methode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speciale borsttraining methode

kwam nog wat tegen op internet. gaat over een speciale manier om je borst te trainen en je spieren een extra boost te geven..

Robbert's Tripple
    warming up (2 sets van 15-20 reps)

Decline Barbell Bench Press: 8 – 12 herhalingen

30 seconden rust

Incline Dumbbell Flyes: 8 – 12 herhalingen

30 seconden rust

Dips: 8 – 12 herhalingen

45 seconden rust en weer opnieuw beginnen (totaal 5x)

hier nog een link naar de site en daar staat ok nog een filmpje van deze methode: Boost Jouw Borsttraining met Robbert's Tripple

is denk ik wel een leuke manier om je borsttraining een keer af te wisselen en misschien een goede manier om over je dode punt heen te komen.
    maar om het nou zon hele spectaculaire manier van trainen te noemen, valt ok wel mee vind ik..

grtz

Leuke afwisseling. Maar 15 stes voor je borst is wel wat veel denk ik. Je zou het ook 4x kunnen doen.

gr

Comment

licht er nou maar net aan wat je ermee wilt bereiken.
      je zou dit niet kunnen gebruiken om je spieren maximaal en zo zwaar mogelijk te belasten omdat je te weinig rust hebt om maximaal te kunnen tillen.
      afwisselingen zou best eens kunnen, geeft een aardige pomp lijkt me.
      15 sets kan wel gewoon, als je de borst training van arnold bekijkt in de nieuw ''flex'' dan zie je dat hij echt veel borst oefeningen doet, ook veel sets en herhalingen dus.
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Hier staat ook een filmpje op In Shape Supplements
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Originally posted by ahmet View Post
          licht er nou maar net aan wat je ermee wilt bereiken.
          je zou dit niet kunnen gebruiken om je spieren maximaal en zo zwaar mogelijk te belasten omdat je te weinig rust hebt om maximaal te kunnen tillen.
          afwisselingen zou best eens kunnen, geeft een aardige pomp lijkt me.
          15 sets kan wel gewoon, als je de borst training van arnold bekijkt in de nieuw ''flex'' dan zie je dat hij echt veel borst oefeningen doet, ook veel sets en herhalingen dus.

Naar het trainingsschema kijken van een poff. bodybuilder met de de nodige AS heeft weinig zin.
          15 sets voor je borst is veel, maar het kan wel. Al zou ik zelf 12 als maximum aan houden.

gr

Comment

Mee eens, 15 sets is te veel.

Ziet er wel goed uit om je borstspieren eens een keer te laten "schrikken".

Kan ik wel eens een weekje of twee drie toepassen. Ook met andere groepen.
            Groei, Groeier, Groeist

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
              Mee eens, 15 sets is te veel.

Ziet er wel goed uit om je borstspieren eens een keer te laten "schrikken".

Kan ik wel eens een weekje of twee drie toepassen. Ook met andere groepen.
              idd op die manier is het ok bedoelt. maar ok mee eens dat het te veel setjes zijn, zou met 3a 4 ok meer dan genoeg zijn..

Comment

Decline vindt ik zelf zo niet een goede oef., komt teveel druk in het hoofd en als je dan nog eens zwaar gaat trainen is het helemaal niet uit te houden

Grtz
                stil growing

Comment

whaha comisch filmpje, dit motiveert mij dus echt niet he @corina; is gewoon hetzelfde filmpje !?

Comment

Dit ga ik wel is proberen, wel 12 sets dan.

Comment

filmpje is idd niet egt denderend, maar goed das ok nie de insteek. is meer een informatief filmpje..
                      maar deze manier van trainen is bij alle spiergroepen wel toe tepassen lijkt mij en is wel x leuk voor de afwisseling..

Comment

Zoals Robbert ook al duidelijk maakt is het een schokschema voor de borst. Gewoon om een extra impuls te geven aan je borst.

Ik vind het een goed schema en er wordt duidelijk uitgelegd in het filmpje hoe je het toe moet passen.

Zelf ga ik het niet uitproberen omdat mijn borst goed is en absoluut niet achterloopt. Ik zou echter benieuwd zijn naar de resultaten van mensen die dit een aantal keer als afwisseling op hun gewone borsttraining doen.
                        Last edited by KeepItReal; 26-03-2007, 17:16.
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

heb zitten kijken.. vind het niets.. komt ook omdat ik die robbert niet serieus neem

decline bench vind ik klote en de dips moet die veel dieper inzakken..

Comment

vind zelf de decline press ok nix, als ik het schema ga doen dan zou ik het met incline press, flat fly en dippen gaan doen, omdat mn bovenkant borst iets achterloopt. ga ik binnen kort wel een x proberen..

Comment

Decline press is een van de beste borstbuilders imo. Veel kg's en grootste % vezels word gebruikt van de borstspier vergeleken met flat en incline!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X