En hoe kan je het beste je spieren gaan defineren?
Spieren defineren
Collapse
X
-
Heel interessant...
Ik wil ook mijn spieren gaan defineren. Ik ben namelijk (voorlopig) al tevreden met de massa die ik heb. Ik had een ander idee in gedachte om dit aan te pakken en ik wil jullie mening daarover horen.
Dus als ik aan mag sluiten op de vraag van G5 dan is mijn vraag:
Ik heb nu een poos op 8 herhalingen getraind met 3 sets.
Ik wilde mijn herhalingen gaan verhogen naar 12 met een hogere trainingsdichtheid.
Na ongeveer 4 weken wilde ik het dan zelfs naar 20 herhalingen brengen met een zeer hoge trainingsdichtheid.
Dan wil ik het terugbrengen naar 15 herhalingen met een wat lagere trainingsdichtheid enzovoorts.
Op deze manier wil ik mijn lichaam als het ware laten "schrikken". Hij krijgt niet de kans ergens aan te wennen en daarmee hoop ik met defineerdoel te bereiken.
Wat denken jullie? Is er wat voor te zeggen of raden jullie toch aan om voor de myofibrilaire hypertrophy te gaan?
Comment
-
Afwisseling is zeker goed. Maar bij het definiƫren van spieren gaat het vooral om het laagje vet wat tussen de huid en spieren te verminderen. Meer herhalhalingen hebben hier niet zo veel ivloed.
Spier defenintie kun je ook vergroten door je spieren te laten groeien. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen om wat meer hh te doen zodat je meer hypertrofie krijgt en dus de definitie toeneemt.
Een goed dieet in combinatie met cardio is op korte termijn het meest effectief voor meer spierdefinitie.
gr
Comment
-
Originally posted by hckid View Postik dacht juist altijd hoger in reps gaan zitten?
Ik heb nadat ik geopereerd ben geweest aan mn rug weer enorm hard getraind en ben van 64 kilo weer opgeklommen naar 76 kilo in 7 maanden en mijn vetpercentage is ook wat teveel geworden...nu is het slechts een kwestie van voedingsdiscipline om alles weer te defineren.
Comment
-
Haha, ja dat kan je ook overdrijven..als je naar coleman bijv kijkt soms..,lijkt net een neger
Maar serieus, gaat echt om voeding en je moet dus een dieet gaan volgen. En Nu niet zomaar een dieet, want die werken idd niet, maar systematisch te werk gaan. Het moet net als een traingsschema werken waar je bijv massa wilt winnen...nu wil je vetprecentage verliezen dus dat wil zeggen dat je er steeds een techniek bij moet bedenken. Bij massa bouw je iets op, nu bouw je iets(vet)af. Bijv iets meer cardio erbij, nog wat calorien minder, maar dan wel weer meer eiwitten, een vetverbrander gebruiken etc etc. Alleen zo kan je je spieren defineren, en daar ben ik nu ook mee bezig. Wat het trainen betreft, ik blijf bijna altijd langzame en gecontroleerde bewegingen maken met zo'n 6 tot 8 reps. behalve de afgelopen maand heb ik sets gedaan waarbij ik de eerste 5 reps zo snel mogelijk deed, de volgende 5 zo langzaam mogelijk, en de laatse 5 gewoon normaal. Ik voelde het duidelijk aan mn lichaam moet ik zeggen
Comment
-
volgens mij gaat het hier er behoorlijk serieus aan toe
Met zonnebanken defineer je niks, het lijkt alleen duidelijker naar voren te komen, zit toch een verschil in. Al die professionele body-builders smeren zich helemaal in met die troep. Ik blijf het walgelijk vinden, maar iemand die poepbruin is geworden na een zomervakantie, waaronder ik, vind ik heel anders.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment