Ik las net een verslagje op de site van ergogenics, trainen met één set als opwarming en één set voor voluit te gaan, daarnaast telkens één set per oefening en drie oefeningen per spiergroep. Je zou geen verzadigd gevoel hebben na de training maar je zou na elke training wel een herhaling meer kunnen maken of het gewicht kunnen opvoeren elke training. Wie gelooft hierin
Minder is beter
Collapse
X
-
Ik geloof er ook niet in ze Mr c, ik vraag me eigenlijk wel af wie elke training zijn gewicht kan verhogen of meerdere reps kan doen. Wat ik nog vergeten was erbij te zetten is dat het wel enkel telt voor degene die naturel traint.stil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bicepsman @ Jun. 11 2003,23:53)]Kan denk ik alleen werken als je die ene set "past failure" gaat. (heavy duty systeem)
Past failure is uiteraard niet mogelijk.
Of wordt hier mee bedoeld dat je wel na Failure doorgaat, maar dat iemand je dan een handje (oke, vingertje) meehelpt?
"Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (n_kleijn @ Jun. 15 2003,12:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (bicepsman @ Jun. 11 2003,23:53)]Kan denk ik alleen werken als je die ene set "past failure" gaat. (heavy duty systeem)
Past failure is uiteraard niet mogelijk.
Of wordt hier mee bedoeld dat je wel na Failure doorgaat, maar dat iemand je dan een handje (oke, vingertje) meehelpt?
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
als je dat doet, incl. smokkelen, is het aan te raden je te concentreren op de excentrische beweging. Dus het gewicht heeeeel langzaam laten zakken. Reken maar dat je kapot gaat!
Grtzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
Ja. Dat minder is meer principe heb ik ook al verschillende keren gehoord. Ook in enkele boeken heb ik reeds gelezen dat ectomorfe types (lang, mager) zoals ik elke spiergroep maar 1 keer in de 10 dagen mogen trainen ofzo.
Persoonlijk zou ik eerder denken : hoe meer trainig, hoe meer resultaten...
Daarom heb ik een programmetje samengesteld op basis van die van fitness-island.com, massa, 4 dagen in de week.
In dit programmatje train ik elke spiergroep 2* per week. Is dit niet teveel???
greetzThe wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment