bankdrukken pijn in midden van borstkas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tigra View Post
    Als 45 kg echt zijn max was en dan 5 maand later al 85 kg. Ik ken niemand die dit kan. Maar ja het kan zijn dat hij van nature een talent is hé.
    Gr.
    Ik heb een trainingsmaatje in 1(!) training van 50 naar 70 laten drukken, gewoon door wat te helpen met techniek (voetjes op de grond ipv in de lucht, stevig in de bar knijpen, ademhaling, lats naar achter en je kont opspannen), en hem duidelijk te maken dat hij niet eerst 10 sets tot faling moet doen voor een maxattempt.

Binnen de 5 maand van 45->85 moet best kunnen. Ik zou zelf hart teleurgesteld zijn als beginner moest me dat niet lukken als ik specifiek op kracht train.
    Last edited by Genjuro; 10-06-2007, 23:01.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

Binnen de 5 maand van 45->85 moet best kunnen. Ik zou zelf hart teleurgesteld zijn als beginner moest me dat niet lukken als ik specifiek op kracht train.
      moet in principe ook kunnen wanneer je net traint. Helaas gaat dat later allemaal niet meer zo snel
      Als je begint met benchen op de PL stijl, zit er waarschijnlijk ook veel meer in dan je denkt.
      Trainingslog Farmboy:

Comment

oke bedankt allemaal !!

grtz!!

Comment

ik heb bij het bankdrukken niet echt last van mn borstspieren, meer van mn polsen die ik dan waarscheinlijk overbelast ofzo. Gr.RDM
          1

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X