Spierpijn in biceps

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tijdens het trainen is het alsof de spiergroep die ik train in vuur en vlam staat, dat ik me met moeite nog kan douchen en naar huis rijden. De dag erachter heb ik buiten mijn biceps nooit geen pijn, als ik borst getraind heb en de dag erna aan mijn borsten voel en er eens op druk voel ik wel pijn maar zonder ergens op te drukken voel ik niks.
    stil growing

Comment

Bij borst, rug en benen voel ik het meestal wel. Triceps ook wel alleen schouders en biceps niet
      Gelukkig groeien ze wel gewoon mee

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik hou van spierpijn, vind het in de meeste gevallen nog lekker ook, maar ik ben gek

denk dat het ook wat te maken heb met hoe vaak ej de spiergroep gebruikt. biceps gebruik je in dagelijks leven zo veel dat de spierconditie daarvan wat beter is, denk ik dan..
        I live to end the game

Comment

Same as Mr. C, biceps en schouders voel ik de volgende dag niets van...

Maar ze groeien net zo hard als de rest dus no worries...
          "Most people spend life making great plans for it" -El Padrino-

Comment

Spierpijn was da? Ome Ax zal even een paar dingetjes proberen uit te leggen  

Je kan spierpijn onderverdelen in 2 groepen namelijk de vroege en de verlate spierpijn.
            De vroege spierpijn ontstaat door de ophoping van melkzuur en andere stoffen (zoals vocht) bij de getrainde spierweefsels. Het melkzuur kan versneld verwijderd worden (tot wel 4 maal zo snel) door het uitvoeren van een cooling down (en eventueel een lichte stretch sessie).
            De verlate spierpijn wordt vaak na 1 dag gevoeld met het hoogtepunt op de tweede dag. Als dit het geval is, is het spierweefsel uit elkaar gescheurd, ik zal er ook maar even een duur woord tussen gooien, dat heet 'microrupturen'
            Dit is niet schadelijk, integendeel : door deze spierscheuringen gaat de spier zich wapenen tegen een dergelijke trainingsprikkel van buitenaf door het sterker en dikker maken van de spiervezels en dat is nu net wat we allemaal willen op dit board, dikke spieren......toch?  

Grtzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (n_kleijn @ Jun. 14 2003,04:45)]Same as Mr. C, biceps en schouders voel ik de volgende dag niets van...

Maar ze groeien net zo hard als de rest dus no worries...
              Precies als ze maar groeien

Greets...

Comment

ja jullie hebben gelijk het is heel moeilijk om spierpijn in je biceps te krijgen mischien wat supersetjes voor een nieuwe prikkel?
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (owolde @ Jun. 19 2003,20:04)]ja jullie hebben gelijk het is heel moeilijk om spierpijn in je biceps te krijgen mischien wat supersetjes voor een nieuwe prikkel?
                  Gewoon proberen. Zelf heb ik ook dan daarna tenminste geen spierpijn.

Greets...

Comment

zelf ben ik nu bezig met aflopende setjes dus max beginnen en telkens 10 kg eraf zonder rust als ik dat een training lang doe ben ik helemaal kapot maar je hebt gelijk ik voel mn triceps wel maar mn biceps voel ik nauwlijks de volgende dag
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Nouw ik ben donderdag wezen sporten om weer me biceps te trainen.
                      ben begonnen met 12 kilo tot dat ik niet meer kon ( NIET GESTOPT ) meteen de 11 gepakt tot dat ik niet meer kon toen 10 enz.. totdat ik de 3 kilo niet meer kon na ONgeveer 20 min.

nu heb ik al 5 dagen verschrikkelijke spierpijn in me biceps kan me arm ook niet gestrekt houden en t blijft even erg!

is dit gewoon zieke spierpijn of spierscheuring :S?

Gegroet jeroen!

Comment

Originally posted by Jeroentje View Post
                        Nouw ik ben donderdag wezen sporten om weer me biceps te trainen.
                        ben begonnen met 12 kilo tot dat ik niet meer kon ( NIET GESTOPT ) meteen de 11 gepakt tot dat ik niet meer kon toen 10 enz.. totdat ik de 3 kilo niet meer kon na ONgeveer 20 min.

nu heb ik al 5 dagen verschrikkelijke spierpijn in me biceps kan me arm ook niet gestrekt houden en t blijft even erg!

is dit gewoon zieke spierpijn of spierscheuring :S?

Gegroet jeroen!
                        kerel dit is een topic uit 2003 dus kijk even of je niet een topic overhoop haalt die eigenlijk al lang afgesloten is en 5 dage spierpijn is niet gezond jonge
                        on the road to get huge

Comment

ik zat te zoeken op gescherude spieren en spierpijn en toen kwam ik hier terrecht vandaar :P

Comment

Originally posted by Jeroentje View Post
                            ik zat te zoeken op gescherude spieren en spierpijn en toen kwam ik hier terrecht vandaar :P
                            Ja tis goed ik zeg het alleen dat je er de volgende keer ff op let maaruh Cur. gooi maar op slot dan !
                            on the road to get huge

Comment

maar kan ik iets gescheurd hebben dan :O?

Comment

Weet je leeftijd en trainingservaring ff niet maar lijkt me zomaar dat dit bepaald geen goede manier is voor jou om te trainen...
                                Hou het voorlopig gewoon lekker bij de 'normale' trainingsmethoden totdat je wat beter weet waar je eigen grenzen liggen.
                                Via een forum kan niemand zeggen wat je mankeert, als je een zinnig antwoord wilt zul je er een arts naar moeten laten kijken. Kan je wel vertellen dat het alles behalve gezond is.

Verder is dit idd een belachelijk oud topic dus sluit ik hem bij deze.
                                Stel je vragen liever in een eigen topic dat houdt de boel wat overzichtelijker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X