opdrukken, hoe juist

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• opdrukken, hoe juist

Aangezien ik de oefeningen met dumbells precies niet goed vind voor men borstspieren en ik heb gehoord dat opdrukken zeer goed kan zijn, doe ik da nu ook, maar ik zie het verschillende mensen op verschillende manieren doen.

Moet je nu met je neus de grond raken, of net niet en moet je hoofd recht voor jou kijken, en in welke richting zet je je handen het best, armen ver uit mekaar of net dicht bij mekaar (ze zijden me ver, maar dan ga je toch veel minder hoog, daarom dat ik dus twijfel)

En misschien nog andere tips voor het oprukken ???

Alvast bedankt !

handen breed uit ongeveer onder je elebogen,

als je handen dicht bij elkaar zet pak je meer je triceps
    en als je je hoofd vooruit doet vind ik persoonlijk zwaarder. en iets minder gevaarlijk stel je voor dat je doorschiet. pijlijk voor de neus
    Last edited by Beachboy; 23-06-2007, 04:56.

Comment

paper push-ups.
      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
        paper push-ups.
        Knallen Knallen Knallen

Comment

Je houd je handen sowieso op schouderhoogte. Dan kun je kiezen waar je de nadruk op legt in je pushups, en zet je je handen op schouderbreedte, een stuk breder of helemaal bij elkaar(erg zwaar).

Hoofd kijkt gewoon naar beneden en met je neus kun je de grond net niet aantikken.

David.
          Last edited by dav1t0; 26-06-2007, 02:50.
          VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Probeer het zoals dav1t0 zegt. Zoals hij het zegt, moet het precies.

probeer voor de afwisseling ook op te drukken op je knokkels, met je wijsvingers en duimen tegen elkaar (driehoek vorm) of je benen op een bank ofzo dus schuim opdrukken.

Succes

Comment

bedankt allemaal, ik zal het eens proberen zo

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X