Buikspier oefeningen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Buikspier oefeningen

Ik ben een tijdje bezig geweest met het zoeken naar een goede buikspier oefening. En te kijken wat het meeste effect lijkt te hebben volgens mijn gevoel. Mijn conclussie is: Je benen in een hoek van 90 graden (niet tegen een muur aan maar in de lucht, als ik ze tegen iets aan zet lijkt de oefening een stuk minder zwaar en net of mijn benen het meest aan de oefening hebben). Je gehele rug van de grond af en zo recht mogelijk houden (Ogen dicht zodat je niet op iets gaat concentreren en je hoofd ernaar to buigt). Je armen met je vingertop(jes) tegen je slaap aan en je elleboog niet naar beneden of naar voren laten wijze maar opzij (Als ik dat doe voel ik mijn buikspieren meer plus lukt het me net niet om helemaal recht te gaan zitten).

Nou vroeg ik me af of iemand hier iets aan toe te voegen heeft.
    “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Nou, dat is een prima beschrijving voor een goede buikspieroefening.
    Maar wat je fout doet in andere buikspieroefeningen is dat je niet alleen je buik gebruikt maar ook je armen en benen, lijkt me. Als je er gewoon op let dat alle kracht vanuit de buik komt dan zullen andere buikspieroefeningen ook beter aanvoelen.

Comment

Originally posted by Pupil_Teacher View Post
      Nou, dat is een prima beschrijving voor een goede buikspieroefening.
      Maar wat je fout doet in andere buikspieroefeningen is dat je niet alleen je buik gebruikt maar ook je armen en benen, lijkt me. Als je er gewoon op let dat alle kracht vanuit de buik komt dan zullen andere buikspieroefeningen ook beter aanvoelen.

Ja indd met die been en arm spieren. Daarom zet ik mijn voeten nergens tegen aan maar laten ze zweven in de lucht maar wel gekruisd. En met de armen bedoelde ik het ook zo dat als ze naar buiten wijzen ik er het minste kracht in voel en meer in mijn buikspieren.
      “Dareka no sei ni shite wa nigekakure shiteru hibi ate ni naranai wa"

Comment

mooi

een goede tip ik ga gelijk oefenen en dan kijken of ik volgende week broodjes heb.
        Nog meer tip zijn welkom.

bedankt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X