Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (domingo @ Aug. 20 2003,20:40)]hoeveel je pakt heeft ook met je gewicht te maken ik weeg 74 kilo en druk 95 kilo en dumbels zit ik op 42 das ruim boven mijn eigen gewicht dus das goed
Lol, weet je hoe groot die krengen zijn, 74kg en 84 kg aan dumbells drukken vind ik een prestatie. Wat is je lengte, als je erg klein bent kan ik me er iets bij voorstellen, anders niet.
Ik ben het met je eens Spinky. Tot het uiterste gaan heeft niets met gewicht te maken. Ik blijf erbij dat de uitvoering van je oefening belangrijker is dan die paar kilo meer die je weg werkt.
Ik zelf werk graag met negatieve reps, lekker langzaam, uiterst geconcentreerd zodat je de spier[en] die je traint echt voelt werken. [zonder te smokkelen]
Citaat[/b] (domingo @ Aug. 20 2003,20:40)]hoeveel je pakt heeft ook met je gewicht te maken ik weeg 74 kilo en druk 95 kilo en dumbels zit ik op 42 das ruim boven mijn eigen gewicht dus das goed
Lol, weet je hoe groot die krengen zijn, 74kg en 84 kg aan dumbells drukken vind ik een prestatie. Wat is je lengte, als je erg klein bent kan ik me er iets bij voorstellen, anders niet.
Grtz
ik ben 1.75 en train nu 2.5 jaar let goed op me eten en heb wel een paar keer al stiekem gesnoept
Grtz
ik ben 1.75 en train nu 2.5 jaar let goed op me eten en heb wel een paar keer al stiekem gesnoept
Ah, oke, wou al zeggen. Ik weeg net boven de 100 nu, mara ik heb de 42 tigers voor dumbell presses nog niet op gepakt. Cur wat doe jij qua gewicht hiermee?
Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 21 2003,19:57)]Doe geen dumbell presses meer omdat de dumbells bij ons maar tot 40kg gaan en ik geen zin heb iedere keer zwaardere in elkaar te zetten.
Zit met banken nu op 180kg dumbells geen idee. ( 6-8 reps )
Greets...
Dat moet ik weer helemaal opbouwen met de losse barbell. Wat weegt zo'n Olympische stang?
Ik pak met dumbell drukken echt veel minder dan met een barbell... Maar heb de oefening met dumbells nog niet helemaal goed onder controle, dus durf het ook niet helemaal... Maar het komt wel.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment