Bankdrukken en schuindummbeldrukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (domingo @ Aug. 20 2003,20:40)]hoeveel je pakt heeft ook met je gewicht te maken ik weeg 74 kilo en druk 95 kilo en dumbels zit ik op 42 das ruim boven mijn eigen gewicht dus das goed    
    Lol, weet je hoe groot die krengen zijn, 74kg en 84 kg aan dumbells drukken vind ik een prestatie. Wat is je lengte, als je erg klein bent kan ik me er iets bij voorstellen, anders niet.

Grtz

Comment

Ik ben het met je eens Spinky. Tot het uiterste gaan heeft niets met gewicht te maken. Ik blijf erbij dat de uitvoering van je oefening belangrijker is dan die paar kilo meer die je weg werkt.
      Ik zelf werk graag met negatieve reps, lekker langzaam, uiterst geconcentreerd zodat je de spier[en] die je traint echt voelt werken. [zonder te smokkelen]

Grtzzzz Ax
      DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (Riki @ Aug. 21 2003,14:19)]
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (domingo @ Aug. 20 2003,20:40)]hoeveel je pakt heeft ook met je gewicht te maken ik weeg 74 kilo en druk 95 kilo en dumbels zit ik op 42 das ruim boven mijn eigen gewicht dus das goed    
        Lol, weet je hoe groot die krengen zijn, 74kg en 84 kg aan dumbells drukken vind ik een prestatie. Wat is je lengte, als je erg klein bent kan ik me er iets bij voorstellen, anders niet.

Grtz
        ik ben 1.75 en train nu 2.5 jaar let goed op me eten en heb wel een paar keer al stiekem gesnoept
        Als je vandaag niet hard getraid hebt

Had je beter niet kenne trainen

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (domingo @ Aug. 21 2003,17:20)]
          Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Riki @ Aug. 21 2003,14:19)]
          Originally posted by [b

Grtz
          ik ben 1.75 en train nu 2.5 jaar let goed op me eten en heb wel een paar keer al stiekem gesnoept
          Ah, oke, wou al zeggen. Ik weeg net boven de 100 nu, mara ik heb de 42 tigers voor dumbell presses nog niet op gepakt. Cur wat doe jij qua gewicht hiermee?

Grtz

Comment

Doe geen dumbell presses meer omdat de dumbells bij ons maar tot 40kg gaan en ik geen zin heb iedere keer zwaardere in elkaar te zetten.

Zit met banken nu op 180kg dumbells geen idee. ( 6-8 reps )

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 21 2003,19:57)]Doe geen dumbell presses meer omdat de dumbells bij ons maar tot 40kg gaan en ik geen zin heb iedere keer zwaardere in elkaar te zetten.

Zit met banken nu op 180kg dumbells geen idee. ( 6-8 reps )

Greets...
              Dat moet ik weer helemaal opbouwen met de losse barbell. Wat weegt zo'n Olympische stang?

Grtz

Comment

20kg.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 21 2003,20:37)]20kg.

Greets...
                  Das niet mijn sterkste kant, haal dan krap de 100-120.

Grtz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Riki @ Aug. 21 2003,20:49)]
                    Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Curiosio @ Aug. 21 2003,20:37)]20kg.

Greets...
                    Das niet mijn sterkste kant, haal dan krap de 100-120.

Grtz
                    Niks mis mee

Greets...

Comment

Ik pak met dumbell drukken echt veel minder dan met een barbell... Maar heb de oefening met dumbells nog niet helemaal goed onder controle, dus durf het ook niet helemaal... Maar het komt wel.

Comment

Bankdrukken 195 kg met 1 arm, maar ja ik gerbruik op het moment ook.

Comment

Als ik die gewichten allemaal lees wat een ander omhoog krijg dan sta ik echt te klapperen met mijn oren...

Die 195 zal ik dan nooit halen, maar wie weet ooit de helft.

Comment

Nou die 195 haal ik ook niet hoor (ook niet met 2 armen) heb vandaag mijn record gebroken met 110 kg 8 reps schuindrukken.

Comment

Nog minder hoop dus dat ik de helft ga halen van 195...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Purple @ Aug. 21 2003,22:15)]Nog minder hoop dus dat ik de helft ga halen van 195...
                                Dat zou ik niet hopen want je wil niet weten hoe je er dan uit ziet..

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X