ik ben hier nu tijdje actief en heb recent wat leuke oefeningen opgedaan in de sportschool, ongetwijfeld zullen velen ze misschien wel kennen maar wou ze toch nog een keer aan het licht brengen
*1 persoon nodig*
- begin in normale stand met een stang met gewicht.
- armen gewoon hangend in de begin positie.
- breng de armen vervolgens op horizontale hoogte en ga weer trug naar de begin positie, doe dit 5 keer.
-bij de 5de keer houd je de armen op horizontale hoogte, en ga je 5x van horizontale hoogte het laatste stukje omhoog doen tot de borst of je max. wat je omhoog kan, wilt.
-inmiddels beginnen de biceps al lekker te branden.
doe nu nog 5keer een hele uithaal vanuit uitgaans positie helemaal naar boven.
*2 personen nodig*
- pak een stang en doe er circa 5-10 kilo aan. of meer.
- de oefening gaat als volgd.
- het is een soort opbouw en afbouw sessie, eerst ga je tot de 10 en vanaf de 10 weer terug naar de 1
- jan doet hem 1 keer geeft hem aan henk, henk doet hem 1 keer en geeft hem terug
- jan doet hem 2 keer geeft hem aan henk, henk doet hem 2 keeren geeft hem terug
- dit door totaan de 10. bij 10 bouw je weer terug af naar 1
uieindelijk heb je 110 herhalingen gedaan en het brand lekker. het is een leuke oefening om gewoon eens tussendoor te doen.
ik hoop dat ik ze goed beschreven heb en iemand er iets aan heeft
groet,
*1 persoon nodig*
- begin in normale stand met een stang met gewicht.
- armen gewoon hangend in de begin positie.
- breng de armen vervolgens op horizontale hoogte en ga weer trug naar de begin positie, doe dit 5 keer.
-bij de 5de keer houd je de armen op horizontale hoogte, en ga je 5x van horizontale hoogte het laatste stukje omhoog doen tot de borst of je max. wat je omhoog kan, wilt.
-inmiddels beginnen de biceps al lekker te branden.
doe nu nog 5keer een hele uithaal vanuit uitgaans positie helemaal naar boven.
*2 personen nodig*
- pak een stang en doe er circa 5-10 kilo aan. of meer.
- de oefening gaat als volgd.
- het is een soort opbouw en afbouw sessie, eerst ga je tot de 10 en vanaf de 10 weer terug naar de 1
- jan doet hem 1 keer geeft hem aan henk, henk doet hem 1 keer en geeft hem terug
- jan doet hem 2 keer geeft hem aan henk, henk doet hem 2 keeren geeft hem terug
- dit door totaan de 10. bij 10 bouw je weer terug af naar 1
uieindelijk heb je 110 herhalingen gedaan en het brand lekker. het is een leuke oefening om gewoon eens tussendoor te doen.
ik hoop dat ik ze goed beschreven heb en iemand er iets aan heeft
groet,
Comment