Hoeveel kun je deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1RM 305kg (sumo).
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
      1RM 305kg (sumo).
      nette lift, als ik dat zou doen zou ik bij de enkels afbreken. mijn 1rm zit rond de 180, maar al een tijdje niet meer max gedaan. meestal setjes met hoger repsrange tussen 4 en 8 reps.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        1RM 305kg (sumo).
        Beest . Heb je dit gehaald door middel van een krachtschema of gewoon echt een bb schema? Hoe heet die training? Wat is je trainingservaring, kuren ja/nee?
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Beest . Heb je dit gehaald door middel van een krachtschema of gewoon echt een bb schema?
          Ik heb nooit echt een keuze kunnen maken tussen PL en BB, vandaar dat ik altijd een combi gedaan heb.

Hoe heet die training?
          Noem het zelf Power Bodybuilding

Wat is je trainingservaring,
          30 jaar en 10 maanden (dagen weet ik niet meer)

kuren ja/nee?
          1 keer, zo'n 24 jaar geleden. Niet bevallen, nooit meer gedaan.
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Nette stats hier. Zit zelf pas op de 102.5kgx5. Geen idee wat me 1rm is. Zit meestal met zeurende polsen dus ben sinds deze week met een andere aanpak begonnen. Ipv 3sets van 10 doe ik nu 6 van 5.

Comment

1*220kg blijft mn max, en dat is al een tijdje zo. En mijn grip is de zwakke schakel.

Al lang niet meer getraind wel, power clean>deadlift voor mijn doeleinden.
              the one and only tabata overlord

Comment

En toch is het bepaald geen slechte deadlift. Wellicht dat je met je toekomstige anavar er wel doorheen komt.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

2x160 en 1x165 (zonders straps, wel met riem).
                  Grip is de zwakste schakel. Maak vaak sets met lage herhalingen. (nooit meer dan 5.)

Trainingstijd deadlift: een klein jaar
                  Leeftijd: 18
                  Gewicht: 85

greetz
                  Trainingslog Farmboy:

Comment

Originally posted by Farmboy View Post
                    2x160 en 1x165 (zonders straps, wel met riem).
                    Grip is de zwakste schakel. Maak vaak sets met lage herhalingen. (nooit meer dan 5.)

Trainingstijd deadlift: een klein jaar
                    Leeftijd: 18
                    Gewicht: 85

greetz

Netjes hoor!

Comment

mijn max was met 91kg@7% 4x210kg.
                      dit was met straps en riem.

zal binnenkort weer eens een poging wagen om 220kg te liften

Comment

Vandaag weer gedeadlift: mijn nieuwe 8rm: 110kg. Ik denk dat ik nog wel wat zwaarder kan, maar dan moet ik de deadlift niet op het eind van mijn training zetten. Ik ga denk ik volgende week even opwarmen en liften op het begin, kijken of ik 4 werksets van 120kg kan. Als het na eentje niet meer lukt, laat ik het gewicht elke set met 10kg zakken. Als ik de 120kg aankan train ik die week af, en dan ga ik me voorbereiden op hst .

sigpic

Comment

Wat is jullie grip bij de deadlift? Ik kreeg van een kerel op de sportschool het advies om één hand normaal te houden en de ander in te draaien (nagels naar boven).
                          Volgens hem had je dan meer grip, ik heb het zo gedaan maar had niet zoiets dat het beter ging. Iemand hier ervaring mee?

Comment

Originally posted by gais_der_german View Post
                            Wat is jullie grip bij de deadlift? Ik kreeg van een kerel op de sportschool het advies om één hand normaal te houden en de ander in te draaien (nagels naar boven).
                            Volgens hem had je dan meer grip, ik heb het zo gedaan maar had niet zoiets dat het beter ging. Iemand hier ervaring mee?
                            doe ik altijd, is vooral voor je grip. Als die de zwakke schakel is ga je meer kunnen liften. Als je rug het is maakt het niks uit.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Ik heb van me linkerhand de knokkels naar me toe en van de rechterhand knokkels van me af dit werkt voor mij het lekkerst.

Comment

Ik durf niet goed te deadliften. Ik oefen momenteel nog met een lege stang onder het toeziend oog van mijn oom totdat mijn techniek in orde is. Ik heb ooit eens een vreselijke rugblessure gehad met als gevolg platte bedrust, dus ik riskeer het niet totdat ik voor 100% een zeker gevoel heb over mijn techniek.
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X