Hoeveel kun je deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik maak meestal gewoon setjes,
    En als laatste 8 x 140kg, 1RM zou ik niet weten vind ik ook niet belangrijk.
    Vind 1RM eerlijk gezegt nergens op slaan voor bb'ers als je voor kracht traint natuurlijk wel maar dat is niet mijn doel.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• wtf!

ik zit pas op 100 kg 6 reps...
      vanwege mn onderrugblessure heb ik wel een jaar lichter moeten deadliften...

Comment

• Originally posted by Leo1988 View Post
        eerst 9x140 met een rottige vorm (meer een soort RDL), vandaag 10 x 132,5 kg met perfecte vorm (na wat pittige squat sets, laatste reps met hip drive, dus onderrug was al een beetje verneukt)
        Leuk sateprikker...maar ik denk dat het de vraag is wat je precies 1 keer van de grond kunt krijgen
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
          Ik maak meestal gewoon setjes,
          En als laatste 8 x 140kg, 1RM zou ik niet weten vind ik ook niet belangrijk.
          Vind 1RM eerlijk gezegt nergens op slaan voor bb'ers als je voor kracht traint natuurlijk wel maar dat is niet mijn doel.
          Tja als je het zo bekijkt....maar wat voegt dat dan toe aan deze specifieke discussie?

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Leuk sateprikker...maar ik denk dat het de vraag is wat je precies 1 keer van de grond kunt krijgen
            Hehe ja ik denk dat ik de 170-180 wel een keertje van de grond kan grissen Ik ga het wel een keer proberen. Vrijdag misschien ff een poging wagen
            22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Tja als je het zo bekijkt....maar wat voegt dat dan toe aan deze specifieke discussie?
              Uhm ophaler, waar zie jij een specefieke discussie dan?
              En dit topic heet toch gewoon hoeveel je kunt deadliften? Niet hoeveel je 1 keer kunt deadliften? Zeg alleen dat ik 1RM nergens op vind slaan voor BB'ers en dat het niet mijn doel is.

Maar als we zo beginnen wat voegt jou post aan deze discussie toe dan??
              Nog minder dan mijn post naar mijn mening!
              Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• 1RM is nu al een tijdje 150kg moet maar weer eens gaan 1RMen
                Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by fitnessfreak View Post
                  Uhm ophaler, waar zie jij een specefieke discussie dan?
                  En dit topic heet toch gewoon hoeveel je kunt deadliften? Niet hoeveel je 1 keer kunt deadliften? Zeg alleen dat ik 1RM nergens op vind slaan voor BB'ers en dat het niet mijn doel is.

Maar als we zo beginnen wat voegt jou post aan deze discussie toe dan??
                  Nog minder dan mijn post naar mijn mening!
                  Shut up aars
                  Zou de discussie dan niet hoe VAAK kun je deadliften moeten heten ipv hoeveel kun je deadliften?
                  Anyway, ik heb een PR gezet: 1 x 195 kg!

Comment

• Mark kappuh...zo kan ik je niet bijhouden op de Deads :P

Comment

Shut up aars
                      Zou de discussie dan niet hoe VAAK kun je deadliften moeten heten ipv hoeveel kun je deadliften?

Netjes!
                      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• deze week vrij easy 1x 160 gehaald, volgende week 170 proberen en eventueel 175/180
                        Groeten

Comment

GEK

Zeer netjes!!!
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

• Gister 90 kilo .
                            Heb nog veel te doen .
                            Was ook niet 1rm ofzo heb ik nog nooit geprobeerd maar goed.
                            Vind het er zo raar uitzien. Niemand doet bij mij in de fitness Deads.
                            Heel soms zie ik ze wle squats doen maar nog nooit deads.
                            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Bij ons hebben ze niet eens een stang om deadlifts mee te kunnen doen..
                              Wel balen want wil ze graag gaan doen.

Welke spiergroepen traint de deadlift vooral?

Rug (traps)?
                              Onderrug
                              Hamstrings

Comment

• Originally posted by Sjappie_ View Post
                                Bij ons hebben ze niet eens een stang om deadlifts mee te kunnen doen..

Pardon? Weet je zeker dat je in een gym traint en dat je niet per ongeluk iedere keer bij de dagopvang voor bejaarden bezig bent?
                                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X