Hoeveel kun je deadliften?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
    Ik las het al in een ander log van je , maar alsnog gefeliciteert! Goede prestatie kerel!
    Overigens zelf afgelopen week nog 2 singles met 180 kg gemaakt, maar da's geen PR....over een aantal weekjes de 200 kg eens proberen
    thnx, ik ben zelf benieuwd hoe het gaat als ik over een aantal weken weer meer koolhydraten ga eten en in de winstrol kuur zit hoop dan ook wel 200 te kunnen proberen
    Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

• 8x 160 kg 1x 190, ben zelf 1m 68 en 77 kg 10,1% bodyfat
      Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
        8x 160 kg 1x 190, ben zelf 1m 68 en 77 kg 10,1% bodyfat
        Dat is behoorlijk veel gewicht dat je kunt liften met zo'n laag lichaamsgewicht!
        Vreemd is wel dat je 8 x 160 kunt liften, maar niet over de 200 kg kunt pakken. Zijn dat dan 8 singles of 8 reps achter elkaar?
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• oh beetje raar dit, dit heb ik niet zelf getypt...

maar ik kan 8x 120kg
          weet me 1x record nog niet
          Groeten

Comment

• 2x150kg vanmiddag, was heavy shizzle, trouwens geen singles maar alle 2 achter mekaar, was meteen kapot
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• FF bumpen

Net 1x147,5 (met straps) @67-68BW
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Ik kan net maar 1 x 100 kg

Mijn stats zijn op het moment:
                1.84 m met een gewicht van 74.5 kg en BF van 9 a 10%

Comment

• 150kg
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• inmiddels 185 kg

Comment

• Hmpf alsof ik dat nu nog durf te zeggen! *Kijkt boos richtings Pinada's topic*

Just kidding. Waardeloze sportschool. Hij stelt het uitleggen daarvan steeds uit, zoals hij ook met de squat deed. Vinden ze daar maar niets. Dus Patje heeft mooi een excuus om daaro weer meer te zeuren

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post

Just kidding. Waardeloze sportschool. Hij stelt het uitleggen daarvan steeds uit, zoals hij ook met de squat deed. Vinden ze daar maar niets. Dus Patje heeft mooi een excuus om daaro weer meer te zeuren
                        Of misschien de tijd om net als ome ophaler een betere te zoeken

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                          Of misschien de tijd om net als ome ophaler een betere te zoeken
                          Dit is de beste al. De andere zijn nog erger Achmea achtig
                          Zit een mooie in zwolle. Maar das 18 km, en wil niet dat ik verplicht met de auto moet. Dus ik ga gewoon verder met zeuren tegen hun

Comment

• Al tijden niet meer gedeadlift, meestal zit het dan op 150kg. In 2009 wil ik weer over de 200kg. Ik 2010 als er geen gekke dingen gebeuren 250kg, wat dan een pr met 10kg zou zijn. Tegen die tijd laat ik het even weten

Overigens zware gewichten die hier voorbijkomen t.o.v bodyweight!
                            powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• 3x150kg
                              160kg squat
                              225kg deadlift
                              130kg benchpress

Comment

• Originally posted by Patricia86 View Post
                                Hmpf alsof ik dat nu nog durf te zeggen! *Kijkt boos richtings Pinada's topic*

kort rokje wilt wel eens helpen ghehehhe
                                160kg squat
                                225kg deadlift
                                130kg benchpress

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X