onderarmen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• onderarmen

Ik vraag me af wie deze apart traint en de zin/onzin hiervan?

Heb ze een tijdje apart getraind. Je neemt ze al mee met o.a. deadlift, maar extra oefeningen zoals de Farmer's Hold, Wrist Curl, Pinch Plate etc is nooit weg. Je traint zo verschillende soorten grip en sterkere onderarmen. Train ze alleen als ze te ver achter lopen op de rest.

Comment

Ik neem ze wel 1 keer in de week mee.
      En naar mijn iedee is het ook wel nodig,en merk je toch vooruitgang,ondanks je ze toch al gebruikt.

Comment

Ik heb grippers die ik regelmatig in me handen neem als ik op de bank zit.

Comment

ik train ze zelden apart. Soms doe ik dat wel..maar dan meer omdat ik voor de afwisseling daar zin in heb.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Heb altijd met een powerball aangekloot en van die knijpers (grippers noemen jullie ze hier dus, weet ik dat ook weer)

En zon powerball deed mn onderarmen toch flink branden en het helpt tegen klachten aan de pols en ook voor je handen, als je het mij vraagt perfect ding voor je gehele onderarm.

Comment

Je zou eens een halterschijf met een stevig touw vast moeten binden aan een stang met weinig grip. Probeer dan de schijf vanaf de grond maar es omhoog te rollen...dat brand pas echt!!
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X