Biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik blijf erbij Triceps 60% en Biceps heb ik opnieuw opgezocht en blijk maar 30%. De overige 10% door de brachialis spieren die onder de biceps liggen.

Je moet wel evenveel tijd besteden aan beide spieren.
    Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Maar die fotos zijn alleen bovenaanzicht je zou ook de zijkanten moeten zien om te kunnen zeggen wat het volume is, en of ze dus even groot zijn.

Bovenaanzicht?

Foto's zijn dwarsdoorsneden en laten dus precies het volume zien
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by Tigra View Post
        Ik blijf erbij Triceps 60% en Biceps heb ik opnieuw opgezocht en blijk maar 30%. De overige 10% door de brachialis spieren die onder de biceps liggen.

Je moet wel evenveel tijd besteden aan beide spieren.

Waar heb je dit opgezocht.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
          Waar heb je dit opgezocht.
          De complete gids voor Krachttraining geschreven door Anita Bean, voormalig Brits kampioen bodybuilding.
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Maw gewoon een claim van een BB die een boek geschreven heeft.

En waar heeft zij het vandaan? Tenzij er een verwijzing in het boek naar anatomisch naslagwerk ed. staat is dit voor mij namenlijk net zo'n waarheid als wat ander BB'rs aan anatomische onwaarheden beweren (binnenkant borst, onderkant biceps, enz)

Maar goed, ieder moet maar geloven wat hij/zij zelf denkt dat de waarheid is.

Comment

Bovenaanzicht?

Foto's zijn dwarsdoorsneden en laten dus precies het volume zien
              Maar een dwarssnede vanaf de bovenmkant gezien toch, ik kan uit dit plaatje geen lengte van de spieren opmaken of ik moet er totaal naast zitten.

Maar eigenlijk interreseert het me niet of het 40-60 of wat dan ook is zolang me armen er goed uitzien vind ik het oke.

Comment

Die vraag is niet aan de orde hier.

De vraag is: zou jij niet of wel op het meisje uit het filmpje willen zitten?

hah

Comment

Originally posted by Snyder View Post
                  Die vraag is niet aan de orde hier.

De vraag is: zou jij niet of wel op het meisje uit het filmpje willen zitten?

hah
                  Ik snap je niet: op het meisje zitten, ik ga nooit op meisjes zitten, maar als je bedoelt of ik dat mooi vind ofzo, NEE ik houd niet van zulke vrouwen maar vind het wel knap dat ze zon fysiek heeft.
                  Ik denk dat ze groter is dan de meeste gasten die hier posten.

Comment

Ik heb liever dat zo'n meisje eregns anders op gaat zitten
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Maar een dwarssnede vanaf de bovenmkant gezien toch, ik kan uit dit plaatje geen lengte van de spieren opmaken of ik moet er totaal naast zitten.
                      Je moet niet kiken naar 1 plaatje, maar naar de gehele serie (van schouder naar elleboog), dan heb je ook een indruk over de lengteverdeling.

Maar eigenlijk interreseert het me niet of het 40-60 of wat dan ook is zolang me armen er goed uitzien vind ik het oke.
                      Heb je helemaal gelijk in, maar dat triceps is 2/3 van je bovenarmverhaal met als conclusie dat je dus meer aandacht aan je triceps moet besteden moet een keer de wereld uitgeholpen worden.

Comment

Ik snap je niet: op het meisje zitten, ik ga nooit op meisjes zitten.
                        Tss, jeweetwel Inderdaad, ze heeft een pak meer massa als mij, maar bij vrouwen vindt ik het wel extreem en moet je al écht dingen opofferen om er zo hard voor te gaan.

Comment

Je moet niet kiken naar 1 plaatje, maar naar de gehele serie (van schouder naar elleboog), dan heb je ook een indruk over de lengteverdeling.

Heb je helemaal gelijk in, maar dat triceps is 2/3 van je bovenarmverhaal met als conclusie dat je dus meer aandacht aan je triceps moet besteden moet een keer de wereld uitgeholpen worden.
                          Dan is bij deze het verhaal weggeschopt.
                          Ik merk ook wel dat ik echt niet meer voor mn triceps moet doen als mn biceps. He kost me zelfs meer moeite om mijn biceps te laten groeien dan triceps, heb ik het gevoel.
                          Mooie dwarsdoorsnedes, die zou ik vast ergens voor mn studie kunnen gaan gebruiken!

Dankje,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X