verandering Training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verandering Training

ik train nu al geruime tijd 4 sets 10 8 ,6,6 voor alle oefeningen. nu blijk ik stil te staan om bij te komen. Kan er mij iemand raad geven hoe ik heb best train ?

stats
    2006: 193 72 kg en 12 % vet
    2008: 193 91 kg en 16 % vet
    19 kg bijgekomen niet slecht denk ik

raad mannen aub

Groete

Gewoon tijd voor een ander schema: nieuwe oefeningen, nieuwe set/rep ratio, ander aantal keren per week.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Gewoon tijd voor een ander schema: nieuwe oefeningen, nieuwe set/rep ratio, ander aantal keren per week.
      Thx GeneralIx
      ik steek mijn schema`s zelf op omdat ik in fitness geen goede begeleiding krijg. enig idee welke sets en reps ?

Comment

Zou bijvoorbeeld nu eens 4x8 doen, een (paar) opwarmsetje(s) en dan met steeds hetzelfde gewicht acht herhalingen doen. Zou toch weer heel anders moeten trainen. Qua oefeningen zou ik gewoon zoeken naar wat andere isolaties en compounds. Doe bijvoorbeeld eens een front squat of een hack squat in plaats van de standaard. Doe in plaats van bankdrukken iets met dumbells op een bankje wat naar beneden of naarboven helt. Gewoon alles omgooien.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
          Zou bijvoorbeeld nu eens 4x8 doen, een (paar) opwarmsetje(s) en dan met steeds hetzelfde gewicht acht herhalingen doen. Zou toch weer heel anders moeten trainen. Qua oefeningen zou ik gewoon zoeken naar wat andere isolaties en compounds. Doe bijvoorbeeld eens een front squat of een hack squat in plaats van de standaard. Doe in plaats van bankdrukken iets met dumbells op een bankje wat naar beneden of naarboven helt. Gewoon alles omgooien.
          okee ga die raad opvolgen en morgen eens uitproberen, mijn borst is altijd al probleem geweest dus ik ga dat gewoon al met dumbells doen, ik druk maar 60 kg.

Comment

Gewicht is niet belangrijk. Zolang het maar zwaar genoeg is voor jou en zolang je maar correct traint!
            Geniet, en drink met maten!

Comment

Ja als hij sterk wilt worden is gewicht dus wel belangrijk.
              Ik denk dat het wel goed komt.

Zoals jij zegt ophaler, zolang jij de training correct uitvoert doe je niks fout!

Comment

aan mijn eten zal het al niet liggen ze , ik heb ongeveer 4000 Cal en 300 Gr eiwit binnen elke dag. vanavond eens direct proberen. merci.zwaar trainen

Comment

Zwaar ja..maar alleen zo zwaar als JIJ kunt! Als je meer gaat pakken dan je aankunt en gaat lopen zwaaien en zwiepen met je lichaam heb je er uiteindelijk toch geen fuck aan!
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X