vraagje over buikspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over buikspieren

hallo mensen
    welke oefening is het beste om echt grote en keiharde buikspieren te krijgen?
    en wat zijn schuine buikspieren?

de beste oefening voor de buik is alles waarbij je je buik aanspant (beetje vragen naar de bekende weg). lijkt me dat je dan ook in de massa range moet zitten tussen 6 en 10.

en wat zijn schuine buikspieren?... hm... de spieren die schuin over je buik lopen? het is maar een wilde gok

22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
      de beste oefening voor de buik is alles waarbij je je buik aanspant (beetje vragen naar de bekende weg). lijkt me dat je dan ook in de massa range moet zitten tussen 6 en 10.

en wat zijn schuine buikspieren?... hm... de spieren die schuin over je buik lopen? het is maar een wilde gok

De schuin buikspieren lopen links en rechts van je sixpack.
      If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.

Comment

Beste oefeningen zijn deadlift en squat.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

oke bedankt jongens

Comment

sexen en nogens sexen train je buikspieren ook heel goed mee,en je doet het met heel veel plezier wel in de gaten houden dat je niet te weinig reps doet

Comment

Originally posted by beheergroep View Post
              sexen en nogens sexen train je buikspieren ook heel goed mee,en je doet het met heel veel plezier wel in de gaten houden dat je niet te weinig reps doet
              Ik vind dat je nogal eigenaardige posts hebt

On topic:
              Ik zou gaan voor crunches
              Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one

Comment

Originally posted by Marcelo View Post
                Ik zou gaan voor crunches
                als aanvulling op je compounds is dat zeker wel oke
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

de bench crunch en leg raises
                  160kg squat
                  225kg deadlift
                  130kg benchpress

Comment

Doe zelf leg raises en hanging leg raises... Poeh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse