Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
de beste oefening voor de buik is alles waarbij je je buik aanspant (beetje vragen naar de bekende weg). lijkt me dat je dan ook in de massa range moet zitten tussen 6 en 10.
en wat zijn schuine buikspieren?... hm... de spieren die schuin over je buik lopen? het is maar een wilde gok
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
de beste oefening voor de buik is alles waarbij je je buik aanspant (beetje vragen naar de bekende weg). lijkt me dat je dan ook in de massa range moet zitten tussen 6 en 10.
en wat zijn schuine buikspieren?... hm... de spieren die schuin over je buik lopen? het is maar een wilde gok
De schuin buikspieren lopen links en rechts van je sixpack.
If you can see Chuck Norris, Chuck Norris can see you. If you can't see Chuck Norris, you may only have seconds to live.
sexen en nogens sexen train je buikspieren ook heel goed mee,en je doet het met heel veel plezier wel in de gaten houden dat je niet te weinig reps doet
sexen en nogens sexen train je buikspieren ook heel goed mee,en je doet het met heel veel plezier wel in de gaten houden dat je niet te weinig reps doet
Ik vind dat je nogal eigenaardige posts hebt
On topic:
Ik zou gaan voor crunches
Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
als aanvulling op je compounds is dat zeker wel oke
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment