Borst bleef voorheen ook al achter , iemand suggesties voor borst oefeningen , vooral de bovenkant borst en binnenzijde blijven achter (lijken nu wel pantys met kleine tennisballen hahaha ) nee ff serieus ik zit er wel mee dat die niet goed meekomen , ben pas weer een paar weken bezig en zit weer aan 120 kg bankdrukken sets van 8 dus power zit er genoeg alleen de groei blijft achter en dat gaat deze keer weer gebeuren denk ik zo ,want overal voel ik de pomp erin en in de borst niet iemand suggesties ??
Borst
Collapse
X
-
Chris[je] Wat bij mij heel erg geholpen heeft om bijna af te zien van bankdrukken.
Ik train 6 tot 8 weken
Incline dumbel press
incline Fly's
en dan drie setjes benchpress
evt dippen of cable daarna.
De volgende 6 tot 8 weken
Benchpress
incline dumbel press
incline fly's
evt dippen of cable
Alle oefeningen doe ik zo zwaar mogelijk en langzaam. Je zal merken dat je met benchpress niet zoveel gewicht meer kan wegdrukken als je die oefening op het einde doet maar dat is nem ik aan ook je doel niet.
Nogmaals, ik boek er goede resultaten mee.
SuccesDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
-
Thanks gaat ik gewoon proberen en baat het niet schaad het niet,groeien zullen ze altijd wel een beetje,maar de pomp er in voelen als dat het geval is ben ik al blij genoeg
D.w.z dat je zo'n gevoel na het trainen hebt dat de spier vol zit en dat je die lekkere spierpijn voelt maar tot nu toe voelde ik nog steeds niet die pomp dus ga jouw schema eens proberen. je hoort het later wel hoe het gaatJAJA 2*180 bankdruk eindelijk
Lang voor getraind
nu verder schema van beentje
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Chrisje snooker @ Aug. 07 2003,19:45)]komt goed mr . C houd jullie wel op de hoogte
en nieuwe pics komen er ook aan eerst ff zwembandjejeje wegwerken
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment