Keto fullbody advies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Schema is vreemd en ben bang dat je somige spiergroepen te zwaar pakt tov andere.
    Als je zoveel oef doet hoop ik dat je maar 2x in de week traint anders is het een beetje overkill.
    Who's the Chef

Comment

er bestaan best wel compound oefs voor bi en tri hoor

Comment

Originally posted by Been View Post
        Schema is vreemd en ben bang dat je somige spiergroepen te zwaar pakt tov andere.
        Als je zoveel oef doet hoop ik dat je maar 2x in de week traint anders is het een beetje overkill.
        deze training is maar 1x in de week...puur voor het depleten van het glycogeen in me spieren....

hij is niet raar..je bent hem alleen niet gewent ^^
        zo zijn bijna al mijn schema.. maar dan deel ik me spiergroepen in dagen dus niet alles in 1x

Comment

Schema is gewoon brak, en flyes e.d. zijn echt geen compounds. Basis:
          Squat/deadlift/chin/cablerow/bp/mil press doe daar wat iso bij: leg press/leg curl/flye/lateral raise/biceps curl/triceps extension. Is zat, en denk dat je dan wel aardig leeg bent.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Schema is gewoon brak, en flyes e.d. zijn echt geen compounds. Basis:
            Squat/deadlift/chin/cablerow/bp/mil press doe daar wat iso bij: leg press/leg curl/flye/lateral raise/biceps curl/triceps extension. Is zat, en denk dat je dan wel aardig leeg bent.
            hey mr Ix.. ja idd heb zitten googlen..de ene geeft aan flyes een compound is..de andere weer van niet

leuke link gevonden voor de rest:
            http://www.impactmagazine.ca/Nov05/c..._isolation.pdf

Inmiddels heb ik schema al achter de rug.. heb ook wat oefs verandert voordat je het melde (ging al om kwart voor 7 trainen) en ik moet zeggen.. ben helemaal op..

heb was pasta gegeten en beetje patat (verlangde er zo na) als ik naar me aders bij me arm kijk...het lijkt alsof ze eruit willen springen.. dat heb ik meestal alleen op zondag..na me refeed ^^ idd schema is hoog intensiteit...die 30sec rust killen me (maar is lekker)

Comment

Met mijn superscan (lees: ik ben te moe om gericht te lezen en kijk de plaatjes met de uitleg) zie ik dat het een rukartikel is. Deadlift met barbell curl? Pijnlijk als dat dezelfde gewichten zijn. Lunges met lateral raises? Kun je net zo goed niks doen. Is nagenoeg bodyweight lungen en die lateral raises zijn nou ook niet echt massabouwers.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

ok vanavond weer een fullbody heb de schema een beetje geupdate...

commentaar graag

Full Body (Depulation) Workout

Borst
                Superset
                Bench Press + Dumbell Pullover – 3 sets 10 – 10 – 8
                Around the worlds – 3 sets 10 – 8 - 8
                Incline Bench Press – 4x5

Rug
                Rocky chin ups 3 sets Failure
                Superset
                Underhand Cable Pulldown Wide Grip + Bent over Barbell Row – 3 sets 10 – 10 – 8
                Stiff Legged Barbell Deadlifts – 3 sets 8 – 10 – 10
                Seated Cable Rear Delt Rows 2 sets 12 - 10
                Hyper Extension 2 sets 8 - 8

Schouders
                Crossover Deltoid Lateral Raise 5x5 sets
                1 Arm Dumbbell Clean and Press 2 sets 8 – 12
                Super-Set
                Upright row Wide Grip + Dumbbell Shurgs 2 sets 8/12 – 8/12

Benen
                Squats – 3x8 sets
                Lying Hamstrings Extensions 2 sets 8 - 8
                Leg Press 4x5 sets
                Lying Hack Squat 2 sets 10 – 10
                Leg Curl 2 sets 8 - 8
                Box Jumps 1 set 35 jumps

Armen
                Zotteman Curl 2 sets 8 – 10
                Barbell Curl 5x5
                Push-Ups – Close Triceps Position Failure
                Reverse Triceps Bench Press (under chest press) 5x5
                Dumbbel wriste curl palm up 3 sets 10 – 10 - 8

Comment

Veel en veel teveel.

sigpic

Comment

Rug, benen en armen inderdaad teveel... schouders ook beetje teveel van het goede.

Comment

waarom is het veels te veel... het is de bedoeling dat het een high volume is.. dus niet zware gewichten (dat kan ik niet meer aan op een vrijdag) maar met lichte gewichten trainen maar net zo zwaar dat ik net net me laaste rep kan halen

@nex
                      rug heb ik 5 oefeningen (hyper extensin weglaten) 11 sets maar
                      maar bij stiff legged focus ik meer op me hamstrings met een vleugje onderrug

Benen is onwijs normaal voor mij...al mijn schema is benen altijd hoog

Armen
                      heb ik 2 voor biceps
                      en 2 voor triceps
                      en 1 voor onderarm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X